تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۴۸۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:
شهدای مدافع حرم بر گردن تاریخ و امت اسلامی حق دارند
رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که نظام سلطه، داعش را تاسیس کرده تا اسرائیل دوم را در جهان به وجود آورد، گفت: شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) بنا به تشخیص دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تقدیم خونشان مانع تشکیل این غده سرطانی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر "شهید حمید قنادپور" مدافع حرم اهل‌بیت(ع) که صبح امروز (۳۱ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، شهدای بزرگواری هستند که مسیر تاریخ را عوض کرده‌اند و بدون تردید در آینده نقش و عظمت و مجاهدت و بزرگواری آن‌ها بیشتر معلوم خواهد شد.

وی گفت: باید بدانیم و توجه کنیم که نظام سلطه، داعش را تاسیس کرده و این فتنه را رقم زده است تا اسرائیل دوم را در جهان به وجود آورد و بار دیگر ماجرای غده سرطانی در تاریخ اجرا شود. شهدای مدافع حرم بنا به تشخیص دقیق و ستودنی رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد این صحنه شده و مانع تشکیل این غده سرطانی شدند.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان درباره نقش شهدای مدافع حرم در امنیت کشور عنوان کرد: شهدای مدافع حرم بر گردن تاریخ و امت اسلامی حق دارند و آن‌ها کسانی هستند که با تقدیم خونشان، نشان دادند که آزادگی و سربلندی در جهان وجود دارد و چنانچه نظام سلطه بخواهد توطئه‌های جدیدی را طراحی کند، این عزیزان با تقدیم خون خودشان، مانع هر گونه توطئه خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار