تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان :
شاخص کیفی آب کارون در محدوده شادگان نسبتا بد گزارش شده است
بر اساس گزارش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، شاخص کیفی آب رودخانه کارون در محدوده شادگان نسبتا بد گزارش شده است
معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس گزارش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، شاخص کیفی آب رودخانه کارون در محدوده شادگان نسبتا بد گزارش شده است.

نعمت الله آلبوغبیش پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه حافظت کیفی رودخانه کارون که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: شاخص کیفی آب ایستگاههای رودخانه کارون در سالهای ۹۴ و ۹۵ توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان،  نسبتا بد گزارش شده و لازم است حفاظت کیفی از این رودخانه عظیم بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم تعیین تکلیف تصرفات حریم بستر رودخانه کارون تاکید کرد و افزود: ورودی کانالهای زهکشی کشاورزی، حوضچه‌های پرورش ماهی و سایر پساب ها باید پایان یابد.

معاون فرماندار شادگان، پایش مستمر وضعیت رودخانه های کارون و جراحی را خواستار شد و بر لزوم جلوگیری از تصرف حریم بستر و آلودگی و تخلیه پساب ها در این دو رودخانه تاکید کرد.

آلبوغبیش با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه اعتبارات بسیار خوبی برای حفاظت از رودخانه کارون در نظر گرفته شده،  بر ضرورت مشارکت همه اعضای  کار گروه حافظت کیفی رودخانه و همکاری شرکتهای واقع در مسیر در راستای حفاظت از رودخانه و رصد مستمر به منظور پیشگیری از تصرف حریم بستر و تخریب آن و پایان دادن به ورودی پسآبها به رودخانه تاکید کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار