تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۴۸۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات آتش‌سوزی در شهربازی اراک
مدیرعامل آتش‌نشانی اراک جزئیات آتش‌سوزی در شهربازی اراک را تشریح کرد و گفت: خطای انسانی عامل آتش‌سوزی بود
مدیرعامل آتش‌نشانی اراک جزئیات آتش‌سوزی در شهربازی اراک را تشریح کرد و گفت: خطای انسانی عامل آتش‌سوزی بود.

مسعود آقازیارتی با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در شهربازی اراک اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی با مرکز 125 مبنی بر آتش‌سوزی در شهربازی اراک، موضوع خاصی نبوده و یک عده از جوانان که برای تفریح در محل بودند عامل این آتش‌سوزی بودند و همکاران آتش‌نشانی به موقع وارد کار شده و حریق را مهار کردند.

وی افزود: بر اثر بی‌احتیاطی عده‌ای از شهروندان علف‌های هرز کوه جنب شهربازی لاله در ساعت 23:04 دقیقه شب گذشته دچار آتش‌سوزی شد و با توجه به وزش باد آتش فراگیر شده که با حضور 3 دستگاه ماشین آتش‌نشانی آتش مهار و به هیچ یک از دستگاه‌های شهربازی آسیب نرسیده است.

مدیرعامل آتش نشانی اراک بیان کرد: با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی حریق شهربازی اراک مهار و از گسترش آن جلوگیری شد این در حالی بود که متأسفانه به دلیل آتش گرفتن علف‌های هرز کوه جنب شهربازی و وزش باد  آتش فراگیر شده و به شهربازی سرایت کرد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام حریق به سامانه 125 مأموران آتش‌نشانی با 3 دستگاه ماشین آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند که با تلاش مأموران حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد، البته خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از دستگاه‌های شهربازی آسیب نرسید.

 آتش‌سوزی در شهربازی اراک با حضور به موقع آتش‌نشانان در همان ساعت اولیه اطفا و اقدامات ایمنی لازم هم اعمال شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار