تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا آغاز طرح ویژه ترافیک تابستان ۹۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور: از اول تیر طرح ویژه ترافیک تابستان 96 با همکاری و هماهنگی دستگاه های امدادی و خدماتی و با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی تا پایان شهریور 96 اجرا می شود.
سردار سرتیپ تقی مهری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ افزود: ویژگی طرح تابستانه امسال این است که با تعطیلات عید سعید فطر تلاقی پیدا کرده است و قطعا ما از امروز عصر و از فردا پنج شنبه شاهد افزایش سفرها در سطح کشور خصوصا به مقصد محورهای شمالی و مراکز زیارتی خواهیم بود.
 
وی از مسافران خواست برنامه ریزی مناسبی در سفرهای 10 روز آینده داشته باشند.
 
سردار مهری ادامه داد: پلیس همه تمهیدات ترافیکی را اندیشیده است و برابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی از سایر بخش های انتظامی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و در معابر و جاده ها و شهرهای مسافرپذیر مستقر خواهند شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: برآورد ما این است که در روزهای آینده حجم بالای سفرها را همانند تعطیلات نوروز داشته باشیم.
 
سردار سرتیپ تقی مهری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رانندگان چه توجهاتی داشته باشند تا تلفات حوادث رانندگی عیدفطر سال گذشته در عیدفطر امسال به حداقل ممکن برسد، افزود: به طور قطع چون آغاز تعطیلات تابستانی از اول تیرماه با تعطیلات عیدسعیدفطر همزمان شده است حجم تردد را در معابر بیشتر شاهد خواهیم بود چراکه جاده های منتهی به شمال به ویژه در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه کوهستانی هستند و این جاده ها ظرفیت این همه تقاضا را یکباره در ایام تعطیلات ندارد.
 
وی گفت: برهمین اساس از هموطنان تقاضا می کنیم به گونه ای برنامه ریزی سفر کنند که به موقع به مقصدشان برسند چراکه شاید لازم باشد زمان بیشتری را برای سفر صرف کنند و اگر در شرایط عادی یک مسیر را برای مثال 4 ساعته طی می کردند قطعا در این ایام تعطیلات در برخی معابر این زمان دو تا سه برابر خواهد شد چراکه ظرفیت جاده ها گنجایش این همه تقاضای سفر را ندارد.
 
سردار مهری ابراز امیدواری کرد: با صبر و حوصله همه هموطنان شاهد سفرهای خوبی باشیم.
 
وی گفت: نیروهای امدادی، خدماتی، اورژانس، هلال احمر، سازمان راهداری و بیمه ها همه به صحنه آمده اند تا سفر خوبی را برای هموطنان فراهم کنند.
:
:
:
آخرین اخبار