تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۴۸۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نجات جان جوان در حال غرق شدن توسط حریم بان شرکت آب جنوب شرق
حریم بان حراست شرکت آب جنوب شرق خوزستان، جان جوان 26 ساله را که در کانال آبرسانی اهواز به بندر امام خمینی(ره) در حال غرق شدن بود، نجات داد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،مدیر حراست شرکت آب جنوب شرق گفت: گشت حریم بانی پس از مشکوک شدن به خودرویی که در حاشیه کانال آبرسانی بدون سرنشین توقف کرده، اقدام به بازرسی محیط نموده و در فاصله حدود 200 متری محل، فردی را درحال غرق شدن مشاهده می کنند که بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از امکانات موجود، فرد مغروق را نجات می دهند.

"علی صفر نژادی" با اشاره به ممنوعیت تردد در جاده های مجاور کانال از عموم مردم منطقه در خواست کرد، به منظور حفظ جان خود و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، از تردد و شنا در کانال های آبرسانی خودداری نمایند.

وی با تقدیر از هوشیاری "هادی عبدالی" حریم بان این شرکت، افزود: گشت های ویژه حریم بانی شرکت آب جنوب شرق در راستای حفاظت و نگهداری از تاسیسات، کانال ها و خطوط انتقال به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه هستند.

شایان ذکر است، کانال انتقال آب اهواز به بندر امام خمینی(ره) نقش مهمی در تامین آب شرب و صنایع جنوب شرق استان ایفا می کند، بنابراین بروز حوادثی همچون غرق شدگی و سقوط خودرو در کانال، علاوه بر خسارات جانی و مالی، موجب بروز اختلال تامین آب شرب هموطنان و صنایع می شود.

:
:
:
آخرین اخبار