تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۴۸۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
مقصر کانال حادثه‌خیز اهواز به زودی مشخص می‌شود
معاون عمرانی استانداری خوزستان از مشخص شدن مقصر کانال حادثه‌خیز اهواز در دو تا سه روز آینده خبر داد
معاون عمرانی استانداری خوزستان از مشخص شدن مقصر کانال حادثه‌خیز اهواز در دو تا سه روز آینده خبر داد.

فرامند هاشمی‌زاده اظهار کرد: در پی سقوط یک کودک سه ساله اهوازی در کانال که به مرگ این کودک منجر شد، یک واحد قضایی از سوی دادگستری و یک کمیته کارشناسی به منظور بازدیدهای محلی و بررسی نظرات افراد مختلف آغاز به کار کرد. بررسی‌ها در حال انجام است و جمع‌بندی این گزارش‌ها در دو تا سه روز آینده به استاندار خوزستان تحویل داده می‌شود.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر قتل این کودک در این حادثه گفت: اگر فیلم سقوط این کودک را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد. در این فیلم کاملا مشخص است که پای کودک در حال بازی سر می‌خورد و به درون کانال سقوط می‌کند.

هاشمی‌زاده با اشاره به دلایل وجود کانال‌های حادثه‌خیز در اهواز و وقوع حوادث مشابه بیان کرد: دو موضوع موجب این‌گونه حوادث می‌شود؛ نخست گستردگی خطوط آب و فاضلاب و مسائل دیگر که در سطح شهر اهواز وجود دارد و دیگری عدم نظارت دستگاه‌های مرتبط و مسئولان نواحی و مدیران مربوطه بر شرایط موجود است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان این‌که شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز هر دو در این حادثه مقصر بودند، خاطرنشان کرد: کانال، مربوط به شهرداری است ولی در حال حاضر مشترک و مورد استفاده شرکت آب و فاضلاب است و به دلیل عدم نظارت و اهمال هر دو دستگاه مربوطه، این حادثه رخ داده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار