تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۸۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی رور قدس در خوزستان؛
خوزستان یکپارچه آزادی قدس رافریاد زد
با وجود گرمای بی سابقه این روزهای خوزستان ولی مردم روزه دار این استان در سراسر شهرهای خوزستان با شور و حرارتی بی نظیر آزادی قدس و نابودی اسرائیل را فریاد زدند
 مردم اهواز راهپیمایی خود را از ساعت ۱۱ از مقابل مسجد آیت الله جزایری در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمانهای معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.
 
همچنین مردم روزه دار اهواز با سردادن شعارهایی در حمایت از قدس و فلسطین، رنگ مقاومت اسلامی را به خیابانهای این شهر آوردند تا ثابت کنند در سالهای بعد از انقلاب این مردم همواره پای اعتقادات و ایمان خود به آرمانهای انقلاب و آموزه های امام خمینی(ره) در دفاع از مسلمانان در هر جای دنیا ایستاده اند.

امسال حادثه تروریستی ۱۲ رمضان تهران و پاسخ کوبنده نیروهای امنیتی و موشک باران تروریست های داعش از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شور و حرارت خاصی به راهپیمایی روز قدس داده است و مردم حضور موثر تری در این راهپیمایی داشتند.

از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کرده اند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده اند. حضور مسئولان استان خوزستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می رود.
 
همچنین روحانیون اهوازی نیز در کنار مردم در حال سردادن شعار علیه دشمنان نظام هستند. جوانان نیز مثل همیشه حضوری باشکوه در این راهپیمایی دارند و با حرارات خاصی در حال سردادن شعارهایی در حمایت از کشور و علیه دشمنان این نظام و این کشور هستند.

مسئولان ارشد استان و نمایندگان نیز دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده اند و این امر نشان می دهد مسئولان نیز برای نجات قدس شریف از دست متجاوزان و اشغالگران مصمم هستند.
 
یکی از موارد قابل توجه در راهپیمایی مردم اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان تبدیل بحرین به یکی از محورهای راهپیمایی در کنار فلسطین و قدس است و مردم با شعارهای خود دخالت آمریکا، کشورهای اروپایی و همراهی ذلیلانه برخی کشورهای عربی و غیرعربی منطقه را محکوم کرده اند.

شعارهایی در حمایت از مردم سوریه و یمن که در حال مقاومت در برابر استکبار جهانی و گروه های تروریستی دست پرورده غربی ها و برخی کشورهای خائن منطقه هستند از سوی مردم سر داده شد.

با وجود اینکه این روزها شهرهای مختلف خوزستان گرمای بی سابقه ای را تجربه می کنند و حتی اداره کل مدیریت بحران استانداری نیز در روزهای اخیر هشدارهایی به مردم داده بود ولی مردم روزه دار شهرهای سراسر خوزستان با حرارت خاصی در راهپیمایی شرکت کردند و در شرایطی بسیار سخت و با زبان روزه آزادی قدس شریف و نصرت اسلام را فریاد زدند.

مراسم سخنرانی راهپیمایی روز قدس قرار است بعد از پایان راهپیمایی مردم در مصلای مهدیه اهواز برگزار شود و در آن آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کند. همچنین امروز آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، نماز جمعه امروز را اقامه خواهد کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار