تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان عنوان کرد:
پایان عملیات بهسازی سالن 22 بهمن‌ اهواز با کمک‌های مالی حامد حدادی
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان از پایان عملیات بهسازی سالن 22 بهمن اهواز خبر داد
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان از پایان عملیات بهسازی سالن 22 بهمن اهواز خبر داد.

شهرام پرنیاک امروز در رابطه با شرایط سالن اختصاصی هیات بسکتبال استان خوزستان در مجموعه، اظهار کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و حامد حدادی،  اسطوره بسکتبال خوزستان، کار مرمت و بهسازی سالن 22 بهمن اهواز به پایان رسید.

وی ادامه داد: کار بهسازی این سالن تا دو یا سه روز آینده به پایان خواهد رسید و به احتمال فراوان در اوائل هفته آینده مراسم افتتاحیه این سالن برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان تصریح کرد: در پروسه عملیات بهسازی این سالن، کف پوش این سالن به طور کاملا مرمت، رنگ و لاک شد، همچنین سالن 22 بهمن به‌طور کامل رنگ‌آمیزی شد و جایگاه VIP این سالن بهسازی شد.

پرنیاک یادآور شد: همچنین حلقه‌های این سالن تعویض شد و دو حلقه آموزشی قابل تغییر که برای رده‌های مینی تا بزرگسال قابل تغییر است نیز در این سالن تعبیه شد، همچنین پنجره‌های این سالن پرده‌ نصب شد.

وی عنوان کرد: این سالن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به این هیات واگذار شده است و هزینه مرمت و بهسازی ان را اسطوره بسکتبال استان خوزستان، و قاره آسیا، حامد حدادی تقبل کرده است، این بازیکن تا کنون 500 میلیون ریال برای بهسازی این سالن هزینه کرده است.

پرنیاک  افزود: همچنین با صحبت‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان انجام گرفت، قرار بر این شد تا یک خوابگاه در طبقه فوقانی رختکن‌های سالن 22 بهمن اهواز احداث شود که برای این کار نیز 600 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: حامد حدادی تمام هزینه بهسازی این سالن را تقبل کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار