تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
19 کشتی‌گیر خوزستانی سهميه انتخابی تیم ملی کسب کردند
استان خوزستان با کسب 19 سهمیه بیشترین نفرات دعوت شده به انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی را دارد
استان خوزستان با کسب 19 سهمیه بیشترین نفرات دعوت شده به انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی را دارد.

مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی در رشته فرنگی قرار است در روزهای 14 و 15 تیرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود و ورزشکاران برای حضور در ترکیب تیم ملی جهت مسابقات معتبر بین‌المللی از جمله جهانی مشخص شوند.

برا این اساس و با توجه به حضور درمسابقات مختلف اسامی نفرات انتخاب شده برای حضور در این دوره از مسابقات انتخابی مشخص شد که در بین استان‌های کشور، استان خوزستان با 19 سهمیه کشتی‌گیر در جایگاه نخست قرار گرفته است.

در بین سهمیه‌های کسب شده در استان خوزستان، ورزشکاران شهرستان‌های اندیمشک، ایذه و اهواز نیز بیشترین سهمیه را دارا هستند.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی از ایذه؛ سامان عبدولی و عبدالمحمد پاپی از اندیمشک، در وزن 66 کیلوگرم نیز سه کشتی‌گیر اندیمشکی با نام‌های امین سوری، محمد الیاسی و امین کاویانی‌نژاد حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم؛ مهدی زیدوند از اندیمشک و عظیم گرمسیری از اهواز، در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری از ایذه و فرشاد رستمی‌کیا از اندیمشک، در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری از ایذه، سعید عبدولی و مهدی هدایی از اندیمشک، در وزن 85 کیلوگرم آرمان علیزاده و مجتبی کریم‌فر از اندیمشک هستند.

در وزن 98 کیلوگرم نیز سید مصطفی صالحی‌زاده از بهبهان قرار دارد.

در وزن 130 کیلوگرم به عنوان آخرین وزن نیز نام امیر قاسمی منجزی از اهواز و مسعود نعمت چکانی از اندیمشک دیده می‌شود.

همچنین 5 مربی از استان خوزستان نیز در این دوره حضور خواهند داشت که لقمان رضایی از ایذه، منصور قاسمی منجزی از اهواز و مهرداد اسفندیاری‌فر، سیامک قیطاسی و مهرزاد اسفندیاری‌فر از اندیمشک هستند.

کریم کاکاحاجی از دزفول به عنوان سرپرست و محمد امین کجباف از اهواز نیز به عنوان دبیر هیات کشتی خوزستان در این مسابقات حضور دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار