تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اردوی نفت‌مسجدسلیمان در تهران
مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب با اشاره به برپایی اردوی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در تهران، گفت: این اردو از امروز (یکشنبه) آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت
مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب با اشاره به برپایی اردوی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در تهران، گفت: این اردو از امروز (یکشنبه) آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
 
هدایت یزدی با بیان اینکه تاکنون انجام دو بازی تدارکاتی در اردوی تهران قطعی شده است، اظهار کرد: نفت‌مسجدسلیمان دوازدهم و هفدهم تیرماه به ترتیب مقابل تیم‌های پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد. همچنین در حال رایزنی هستیم تا با یکی دیگر از تیم‌های فوتبال کشورمان، یک بازی تدارکاتی دیگر برگزار کنیم.

 وی با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، گفت: با توجه به شرایط تیم و روند جذب بازیکنان، در فصل جدید تلاش‌مان این است که تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم و به قرار گرفتن در جایگاه مناسب، بسیار خوشبین هستیم.

مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب با اشاره به اینکه حضور و حمایت هواداران یکی از فاکتورهای مهم و اصلی موفقیت هر تیم ورزشی است، اظهار کرد: از حامیان فهیم تیم نفت‌مسجدسلیمان درخواست داریم که در این فصل نیز همانند سال‌های گذشته، تیم شهر خود را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه در موفقیت تیم سهیم باشند.

وی بیان کرد: تاکنون نیز بازیکنان خوبی جذب تیم نفت‌مسجدسلیمان شده‌اند.

یزدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم نفت امیدیه در لیگ دسته 2 فوتبال کشور که توسط این باشگاه اداره می‌شود، گفت: با امید عیسی‌زاده  برای هدایت این تیم به توافق دست پیدا کردیم. همچنین تمرینات این تیم از امروز (یازدهم تیرماه) در شهرستان امیدیه آغاز می‌شود.

وی همچنین از حضور یک مربی خارجی برای نظارت بر تیم‌های پایه فوتبال این باشگاه خبرداد و عنوان کرد: با جلساتی که با اعضای کمیته فوتبال پایه فدراسیون فوتبال؛ آقایان محصص و معینی برگزار خواهیم کرد، از تجربیات این کمیته برای جذب و ارتقا علمی و عملی تیم‌های پایه مناطق‌نفت‌خیزجنوب استفاده می‌کنیم.

یزدی با بیان اینکه به‌زودی مذاکرات‌مان را برای جذب این مربی خارجی آغاز خواهیم کرد، خاطرنشان‌کرد: در تلاش هستیم با وجود این مربی، مشکلات فنی تیم‌های فوتبال باشگاه‌مناطق‌نفت‌خیزجنوب را کاهش دهیم تا این تیم‌ها با آمادگی بهتری در عرصه مسابقات باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند.

وی در پایان عنوان کرد: مدرسه فوتبال باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب، در طول سال نیز فعال است و از مربی خارجی که جذب خواهد شد، برای افزایش دانش مربیان باشگاه نیز استفاده خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار