تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارقان طلا در دزفول
با انهدام یک باند سارق طلاجات و زیور آلات در دزفول ، مقدار سه کیلوگرم طلا و جواهر سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با انهدام یک باند سارق طلاجات و زیور آلات در دزفول ، مقدار سه کیلوگرم طلا و جواهر سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

سردار محمدرضا اسحاقی روز چهارشنبه در تشریح اقدام پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارقان افزود:چندی پیش در یک سرقت مسلحانه در دزفول بیش از سه کیلوگرم طلا از یک شهروند به سرقت رفت.

وی اظهار کرد:در پی این حادثه با توجه به اهمیت موضوع ،دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی 2 نفر که قصد فروش مقداری طلا را داشتند شده که این افراد با کمک منابع محلی حین معامله دستگیر شدند.

سردار اسحاقی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد این 2 متهم طلاجات را از عامل اصلی سرقت برای فروش تحویل گرفته که بلافاصله پس از هماهنگی قضایی ، ماموران پلیس سارق اصلی را به همراه 2 همدست دیگرش در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت:در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند پنج نفره بیش از سه کیلوگرم طلا و زیور آلات سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال و نیز 200 میلیون ریال وجه نقد همچنین یک قبضه اسلحه کمری به همراه مقداری فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی اعضای این باند به مراجع قضایی و تحویل طلاجات به مالباخته اظهار کرد:پلیس خوزستان هرگز اجازه اعمال مجرمانه را به افراد سودجو و فرصت طلب که بخواهند آرامش و امنیت شهروندان این استان را سلب نمایند را نداده و با قدرت و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
مقدار ٧ كيلو گرم در كيلومتر ١٠ جاده انديمشك خرم اباد از ما با اسلحه به سرقت بردند كه رسانه ها از پخش ان سرباز ميزنند متاسفانه تاريخ١٥/٦/٩٦
:
:
:
آخرین اخبار