تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۴۸۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد:
کاهش بار و پایداری شبکه برق با کاهش ساعت کار ادارات در اهواز
کاهش ساعت کار ادارات باعث پایداری شبکه در ساعت‌های پیک مصرف می‌شود و نقش بسیاری در کاهش بار شبکه دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: کاهش ساعت کار ادارات باعث پایداری شبکه در ساعت‌های پیک مصرف می‌شود و نقش بسیاری در کاهش بار شبکه دارد.

حسن کریمی اظهار کرد : تعداد ادارات در اهواز بسیار زیاد است و زمانی که این ادارات تعطیل می‌شوند، کولرها، لامپ‌ها، دستگاه‌های کامپیوتری و ... از مدار خارج می‌شوند و این مساله باعث می‌شود تا بار شبکه کاهش پیدا کند.

وی افزود: کاهش بار شبکه موجب پایداری شبکه در ساعت پیک مصرف می‌شود تا در این زمان مردم بتوانند با آرامش وسایل سرمایشی را وارد مدار کنند و این کار در جهت رفاه حال مردم است.

کریمی تصریح کرد: به ادارات تاکید شده تا با اتمام ساعت اداری، کارکنانشان اداره را تعطیل کنند و با توجه به تاکیداتی که در این زمینه انجام شده، اگر اداره‌ای پس از پایان ساعت اداری باز باشد، باید برق آن اداره به طور کامل قطع شود.

وی عنوان کرد: بالا بودن بار شبکه باعث می‌شود تا در برخی از نقاط شاهد خاموشی‌هایی باشیم که آن هم به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف توسط مردم است. در این زمینه انتظار داریم تا مردم برای رفاه حال شهروندان در روزهای گرم تابستان، الگوی مصرف را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: اقدام استانداری خوزستان در تغییر ساعت کار ادارات نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف برق و پایداری شبکه در ساعت‌های پیک مصرف داشت که در این زمینه از اقدام استانداری خوزستان تشکر می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
آیا ساعت 14کسی میتواند از منزل خارج شود و به ادارات مراجعه کند در ضمن از ساعت 7تا 13بهترین زمان است. استانداری باید ساختمان سازی را نیز از ساعت 13تا 20تعطیل کند
:
:
:
آخرین اخبار