تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تازه ترین کتاب مهدی مرادی به خط بریل منتشر شد
« آوازهای سیب زمینی»، مجموعه شعر نوجوان، سروده ی مهدی مرادی به همراه نوزده کتاب دیگر در قالب چهار مجموعه به خط بریل منتشر شد
خوزنیوز: «آوازهای‌ سیب زمینی»، برگزیده ی یازدهمین دوره جشنواره شعر فجر در مشهد و هجدهمین جشنواره ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان شرقی ( تبریز) است.

 «آوازهای سیب زمینی»، همچنین در فهرست نوزدهم و بیستم « لاک پشت پرنده»، برترین کتاب های کودکان و نوجوانان چاپ شده در پاییز و زمستان ۹۴ قرار گرفته است.

لاک‌پشت پرنده فهرستی است از کتاب‌های برتر هر فصل، برای کودکان و نوجوانان ایرانی. این کتاب‌ها را گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان، با بررسی کتاب‌های هر فصل، انتخاب می‌کنند.

نام این مجموعه شعر در فهرست کتاب های مناسب دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وابسته به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز آمده است.

وجود نام یک کتاب در این فهرست به منزله آن است که کتاب از استانداردهای لازم یک کتاب آموزشی و تربیتی مناسب برخوردار و مورد تأیید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است و می‌توان نسبت به عرضه، خرید یا معرفی آن در آموزشگاه‌های سراسر کشور مبادرت کرد.

در میان شاعران مجموعه‌ی شعر «نوجوان امروز» نام‌ جعفر ابراهیمی(شاهد)، افسانه شعبان‌نژاد، مهدی مرادی، بابک نیک‌طلب، فرهاد حسن‌زاده، داوود لطف‌الله و...به چشم می‌خورد که آثارشان را در قالب‌های مختلفی همچون سپید، نیمایی، رباعی و... سروده‌اند.

«آوازهای سیب‌زمینی»، «تولد سفید»، «هم‌نوازی نسیم و برگ»، «پرنده خواهر من است»، «از نوک خودکار من گل می‌چکد»، «خوش به حال من»، «شاعری در باغ‌وحش»، «کنار ایستگاه دل»، «وقتش رسیده کمی پسته بشکنیم»، «چهارشنبه‌های بستنی»، «پرنده باران»، «قطار چهارشنبه»، «ستاره‌ها که بیفتند»، «تلنگر باران» و... عنوان‌ بعضی از کتاب‌های این مجموعه است.

«مجموعه شعر نوجوان امروز» برای نخستین بار پاییز سال گذشته به دست مخاطبان عمومی رسید. هم‌اینک نوجوانان نابینا و اعضای با نیازهای ویژه (فراگیر) کانون نیز می‌توانند این آثار را که دربرگیرنده‌ی آثار شاعران است مطالعه کنند.

هر مجموعه که دربرگیرنده‌ی چند جلد کتاب است 20هزار تومان قیمت دارد و از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور قابل خریداری است.

از مهدی مرادی پیش تر مجموعه شعر « کلاغ سه شنبه» نیز به خط بریل منتشر شده بود.

مهدی مرادی دانش آموخته ی زبان انگلیسی ست و در اهواز زندگی می کند.
برچسب ها: مهدی مرادی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Finland
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
1
تبریک به استاد خودم،من دانش آموز ایشون توی زبان انگلیسی بودم،ایشون معلم دوران راهنمایی من بوده،یکی از بهترین استاد ها انگلیسی من بوده،از صمیم قلب به ایشون تبریک میگم(مهدی هستم و ایشون دوران راهنمایی(در سال ها دوم و سوم اگر اشتباه نکنم سال ها 90 و 91) در مدرسه شهید عباس پور معلم من بوده)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
2
باعث افتخار هست
آفرین
:
:
:
آخرین اخبار