تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۸۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
شادگان در جایگاه‌سوم شبکه‌آب‌روستایی خوزستان قرار دارد
سهم ۸.۱ درصدی شادگان از طول شبکه توزیع آب روستایی استان خوزستان، این شهرستان را در رتبه سوم قرار داده است
معاون فرماندار شادگان گفت: سهم ۸.۱ درصدی شادگان از طول شبکه توزیع آب روستایی استان خوزستان، این شهرستان را در رتبه سوم قرار داده است.

نعمت الله آلبوغبیش با تقدیر و تشکر از فعالیت های شبانه روزی متولیان امور آب شهرستان و استان برای تامین آب مورد نیاز روستاهای شادگان اظهارکرد:  شادگان با سهم ۸.۱ درصدی از طول شبکه توزیع آب روستایی استان در رتبه سوم بعد از شهرستان های دزفول و اهواز قرار دارد.
 
وی با اشاره به بعد مسافت و پراکندگی روستاهای شادگان و فرسودگی بعضی از تاسیسات آبرسانی و شبکه های توزیع و انتقال آب روستایی یادآور شد تامین آب روستاهای تابع مستلزم همکاری همه جانبه مشترکان روستایی واقع در ابتدای مسیر خطوط توزیع آب است.

معاون فرماندار شادگان، سهم این شهرستان از تعداد انشعابات آب در نقاط روستایی استان را ۷.۴۷ درصد  اعلام کرد و افزود: شادگان بعد از شهرستان های ایذه و دزفول بیشترین  انشعابات آب روستایی استان خوزستان را دارد.

آلبوغبیش در ادامه بر ضرورت بالا بردن کیفیت آب لوله کشی تاکید کرد و گفت: بالا بردن کیفیت آب لوله کشی مستلزم احداث و تکمیل خط آبرسانی ۵۲ اینچ غدیر است که به رغم آغاز همزمان عملیات اجرایی از دو نقطه دارخوین و کیلومتر ۲۰ متاسفانه کثرت معارضان، عملیات اجرایی این پروژه عظیم و ضروری را به حالت نیمه تعطیل در آورده است و در صورت ادامه این روند ناچارا از طریق مراجع قضایی اقدام و با متخلفان برخورد خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار