تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۴۹۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه خبر داد:
آغاز کلاس‌های ورزشی طرح اوقات فراغت در ایذه
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به آغاز کلاس‌های ورزشی طرح اوقات فراغت در این شهرستان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

هوشنگ حاتمی امروز با اشاره به پایان یافتن رقابت‌های ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان اظهار کرد: این رقابت‌ها در رشته های مختلف ورزشی با حضور پرشور جوانان برگزار شد و در نهایت در هر رشته تیم‌های برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همواره در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد و امیدواریم در تمام ادارات نیز این امر به یک اولویت تبدیل شود افزود: به منظور پرسازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در شهرستان ایذه، کلاس‌های تابستانه رشته‌‌های مختلف ورزشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه تصریح کرد: فعالیت کلاس‌های ورزشی شهرستان پس از پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان آغاز و تا قبل از فصل بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

حاتمی در ادامه با اشاره به پایان یافتن مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با معرفی تیم قهرمان و مشخص شدن تیم‌های دوم و سوم به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم های پاس و سپاهان به فینال این دوره از رقابت‌های فوتسال شهرستان راه پیدا کردند گفت: تیم سپاهان این شهرستان با برد 5 بر 3 موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد و پس از تیم پاس در رده دوم، کیهان سوسن نیز به مقام سوم دست پیدا کرد که در پایان از تیم‌های برتر با اهدای کاپ و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار