تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۴۹۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست هیات استان عنوان کرد:
افتتاح خانه کبدی خوزستان
سرپرست هیات کبدی خوزستان با بیان این‌که تفرقه بسیار بدی در کبدی استان وجود دارد، گفت: هنر ما باید این باشد که بتوانیم همه را کنار هم جمع و مدیریت کنیم تا کبدی خوزستان به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردد.

کامبیز بهادری، سرپرست هیات کبدی استان در خصوص وضعیت کبدی استان، ‌اظهار کرد: وقتی دفتر هیات کبدی استان به جولانگاه مارمولک‌ها و سوسک‌ها و اجتماع تارهای عنکبوت و خاک تبدیل شده است، تکلیف آن را باید دانست.

وی افزود: متاسفانه مدیریت ضعیف کبدی خوزستان در گذشته، باعث شده است که  در این ورزش هر کسی حرف خود را بزند و ادعاهای خود را داشته باشد. متاسفانه تفرقه بسیار بدی در کبدی استان وجود دارد و هنر ما باید این باشد که بتوانیم همه را کنار هم جمع و مدیریت کنیم تا کبدی خوزستان به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردد.

سرپرست هیات کبدی خوزستان گفت: در کمتر از یک ماهی که به عنوان سرپرست کبدی استان منصوب شده‌‌ام، سعی کرده‌ام نیروهای کارآمد و پیشکسوت استان را کنار هم جمع و از تجربیات آن‌‌ها استفاده کنم. همچنین باتوجه به این‌که دبیر قبلی هیات، ساکن خرمشهر بود و باید منتظر می‌‌ماندیم تا برای پیگیری کارها به اهواز بیاید، من در اولین اقدام، دبیر هیات را فردی از اهواز انتخاب کردم. آقای حمیدی از پیشکسوتان این رشته است و وی به عنوان دبیر هیات استان منصوب شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه دوستانه بین تیم منتخب بانوان استان با تیمی از بصره عراق، عنوان کرد: با دعوت فدراسیون کبدی عراق، تیم منتخب بانوان خوزستان 21 مردادماه به بصره سفر و در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. پیش از این قرار بود که تیمی از گلستان به این مسابقات اعزام شود ولی با پیگیری‌های بسیاری که داشتم، در نهایت توانستم قول حضور تیم خوزستان را از فدراسیون بگیرم.

بهادری ادامه داد: این حضور می‌تواند تجربه خوبی برای بانوان کبدی‌‌کار خوزستان باشد و اعتماد به نفس‌ آن‌ها را بالا ببرد. استعدادهای خوبی در بخش بانوان داریم و شرکت بانوان استان در این رقابت‌ها حتما در حضور آن‌ها در لیگ برتر بانوان کشور تاثیرگذار است.

وی با اشاره به شروع لیگ‌های منطقه‌ای نوجوانان و جوانان کشور در ماه جاری، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هیات کبدی استان و همچنین همکاری و مشارکت هیات‌های شهرستانی، تیم‌های خوزستانی به مسابقات بخش دختران و پسران اعزام خواهند شد و اسپانسر آن را هم مشخص کرده‌ایم.

سرپرست هیات کبدی خوزستان در ادامه با بیان این‌که به‌زودی نیز خانه کبدی استان را با حضور رییس فدراسیون افتتاح خواهیم کرد، گفت: یک سالن از سوی اداره ورزش و جوانان اهواز به ما داده شده است و می‌خواهیم آن را به خانه کبدی استان تبدیل کنیم که این اتفاقی است که به‌زودی و برای اولین بار در ورزش کبدی استان خواهد افتاد و نقش بسیاری نیز در پیشرفت این رشته خواهد داشت و اکنون در حال تجهیز این سالن هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار