تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۹۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش کشتی گیران خوزستانی در رقابت های بین المللی کشتی
کشتی گیران خوزستانی شرکت کننده در رقابت های بین المللی صربستان موفق به کسب سه مدال طلا ، نقره و برنز شدند
کشتی گیران خوزستانی شرکت کننده در رقابت های بین المللی صربستان موفق به کسب سه مدال طلا ، نقره و برنز شدند.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام لوبومیر ایوانوویچ 10 و 11 تیرماه با حضور تیم های ملی ایران،روسیه،آمریکا، یونان، رومانی، مجارستان ، کرواسی ، اتریش،بلغارستان،مولداوی و کشور صربستان میزبان برگزار شد.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان با پنج نماینده در این مسابقات حضور یافت که شنبه در رقابت های روز نخست، امین میرزازاده از شهرستان گتوند در وزن 130 کیلوگرم به مدال برنز رسید و در روز دوم کرامت عبدولی از اندیمشک دروزن 66کیلو گرم به مدال طلا و محمدشربی نیازی از اندیمشک در وزن 75کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

امین میرزازاده در کشتی اول کشتی گیر تیم ملی صربستان را با نتیجه سه بر یک شکست داد ، درکشتی دوم با نتیجه چهار بر سه نتیجه را به حریف مجارستانی واگذار کرد و در کشتی پایانی و در یک رقابت یکطرفه کشتی گیر از کشور رومانی را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد و به مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

امین میرزازاده، کرامت عبدولی، امین کاویانی نژاد، محمد شربی نیازی و امیرمحمد نوروزی اعضای تیم ملی کشورمان شرکت کننده در این پیکارها بودند.

امین میرزازاده عضو تیم ملی کشورمان سطح این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم های کشتی دیگر کشورها نیز با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کردند.

امین میرزازاده کشتی گیر گتوندی عضو تیم ملی کشتی کشورمان پیش از این نیز مقام قهرمان کشتی فرهنگی جهان ، مقام پهلوانی کشور در سال 93 و دیگر مقامهای آسیایی را برای کشورمان کسب کرده است.

شهرستان 74 هزار نفری گتوند درشمال استان خوزستان یکی از قطب های ورزش کشتی درکشور به شمار می آید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار