تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت مدافع اهل کشور مالی به اهواز
موسی کولیبالی، بار دیگر به تیم استقلال خوزستان پیوست
مدافع جوان و 24 ساله فصل گذشته سپاهان اصفهان، از این تیم جدا شد و بار دیگر به تیم تحت هدایت عبدالله ویسی، یعنی استقلال‌خوزستان پیوست
مدافع جوان و 24 ساله فصل گذشته سپاهان اصفهان، از این تیم جدا شد و بار دیگر به تیم تحت هدایت عبدالله ویسی، یعنی استقلال‌خوزستان پیوست.

 تیم استقلال‌خوزستان، در ادامه خریدهایش در فصل نقل‌و‌انتقالات لیگ هفدهم، بار دیگر یکی از بازیکنان سابقش را به این تیم بازگرداند.

پس از این‌که ویسی با حضورش در استقلال‌خوزستان، حکیم نصاری و میثم دورقی را که در تیم قهرمان لیگ‌پانزدهم حضور داشتند به ترکیب این تیم بازگرداند، اکنون یکی دیگر از بازمانده‌های آن قهرمانی، با امضای قراردادی رسمی به استقلال‌خوزستان بازگشت.

موسی کولیبالی، مدافع 24 ساله اهل کشور مالی که پس از پایان فصل پانزدهم، همراه با عبدالله ویسی، از استقلال‌خوزستان جدا شده و به تیم اصفهانیِ سپاهان پیوسته بود، از این تیم اصفهانی جدا شد.

پس از جدایی ویسی از سپاهان، زلاتکو کرانچار جانشین وی شد و کرانچار نیز، در فصل نقل و انتقالات، روی نام کولیبالی قلم قرمز کشید، تا اجازه جدایی این بازیکن از سپاهان صادر شود.

در همین راستا و با نظر عبدالله ویسی که او نیز به‌تازگی به استقلال‌خوزستان بازگشته است، مذاکرات لازم، برای حضور این بازیکن در تیم استقلال خوزستان انجام شد و این بازیکن پس از آغاز مذاکرات، یک بار به کشورش بازگشت و پس از بازگشت خیلی زود با حضور در اهواز، با این تیم به توافق نهایی رسید.

گفتنی‌است، کولیبالی، با حضور در باشگاه استقلال‌خوزستان، قراردادش با این باشگاه را به‌طور رسمی ثبت کرد.

این قرارداد، که مابین باشگاه استقلال‌خوزستان و موسی کولیبالی به ثبت رسیده است، یک ساله خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار