تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات برگزاری کنکور سراسری 96 در خرمشهر
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از رقابت یک‌هزار و 577 داوطلب کنکور سراسری امسال در این دانشگاه خبر داد
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از رقابت یک‌هزار و 577 داوطلب کنکور سراسری امسال در این دانشگاه خبر داد.

دکتر کمال غانمی با بیان اینکه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تنها حوزه برگزاری کنکور در این شهرستان است، اظهار کرد: از این تعداد داوطلب، یک‌هزار و 43 نفر زن و 534 داوطلب مرد هستند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج‌شنبه 15 تیرماه، گفت: در آزمون گروه ریاضی و فنی 181 داوطلب و در آزمون علوم انسانی 299 داوطلب در این دانشگاه به رقابت خواهند پرداخت؛ همچنین عصر این روز 39 داوطلب در گروه آزمایشی هنر رقابت می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: همچنین صبح جمعه 16 تیرماه، 958 داوطلب برای شرکت در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر همین روز، یک‌صد داوطلب برای شرکت در آزمون زبان خارجی در این دانشگاه حضور خواهند داشت.

غانمی با بیان اینکه دو دانشکده اقتصاد دریا و پردیس خودگردان برای برگزاری آزمون آماده شده است، عنوان کرد: برای اینکه داوطلبان در کلاس‌ها حضور داشته باشند و آزمون در راهرو‌ها برگزار نشود، پردیس خودگردان دانشگاه برای صبح جمعه آماده شده است؛ چراکه تمام کلاس‌ها مجهز به سیستم سرمایشی هستند و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

وی در خصوص فعالیت باجه رفع نقص کارت نیز تصریح کرد: این باجه که در دانشکده علوم دریایی واقع است، از امروز آغاز به کار کرده و از ساعت 8 تا 13 و 15 تا 18 آماده پاسخگویی به داوطلبانی خواهد بود که در کارت ورود به جلسه آن‌ها مشکلی وجود دارد.

معاون تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تأکید کرد: داوطلبان به هیچ‌وجه نباید وسایل هوشمند با خود به همراه داشته باشند و برای داوطلبانی که کیف یا وسیله اضافه به همراه آورده باشند، باجه امانات در کنار درب اصلی دانشگاه مستقر شده است، اگرچه آوردن وسایل اضافه، روند ورود داوطلبان را کُند می‌کند.

غانمی ادامه داد: همچنین داوطلبان باید توجه کنند که حتماً یک کارت شناسایی عکس‌دار همراه خود داشته باشند؛ چراکه بدون داشتن کارت شناسایی از ورود آن‌ها به جلسه آزمون جلوگیری می‌شود. به خانواده‌های داوطلبان نیز توصیه می‌شود برای جلوگیری از ترافیک و ازدحام از درب ورودی دانشگاه فاصله بگیرند تا ورود به حوزه برای سایر داوطلبان راحت باشد.

وی افزود: طی جلساتی که با فرمانداری داشتیم، مسئولان اداره برق، آب، آتش‌نشانی، اورژانس و ... دعوت شده‌اند و از صبح پنج‌شنبه در حوزه مستقر هستند؛ همچنین برای رفاه حال داوطلبان در سطح دانشگاه، بنرهایی نصب شده تا محل آزمون را به‌راحتی پیدا کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار