تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۹۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
آغاز ثبت‌نام در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش، گفت: پذیرش آثار و ثبت‌نام تا پایان مهرماه ادامه دارد.

حرج چلداوی اظهار کرد: ثبت‌نام هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی از طریق سامانه ملی رشد آغاز شده است. فرهنگیان، دانش‌آموزان، دانشجومعلمان و مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سراسر استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی رشد به نشانی  www.roshd.ir در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در 2 مرحله استانی و كشوری، افزود: ثبت‌نام در این سامانه از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت. شرکت‌کنندگان در این مدت فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان درخصوص اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی، یادگیری و تولید محتوای الكترونیكی، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجومعلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های الكترونیكی یادگیری، تولید مواد و رسانه‌های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و استفاده از آن‌ها در فرآیند تدریس برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

چلداوی تصریح کرد: این جشنواره در محورهای تولید درس‌افزارهای آموزشی صرفاً متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، متوسطه اول و پایه دهم، تولید اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، متوسطه اول و پایه دهم، تولید نرم‌افزارهای پرورشی و قرآنی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش، تولید نرم‌افزارها در حوزه تربیت‌بدنی، سلامت و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تولید نرم‌افزارهای بازی و سرگرمی آموزشی با تأکید بر مفاهیم کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

وی افزود: درباره موضوعات خاص مدارس استثنایی نیز از طریق سامانه رشد و سامانه سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی اطلاع‌رسانی خواهد شد. جمع‌آوری و ارزیابی آثار مرحله استانی از ابتدای آبان‌‌ماه آغاز می‌شود و تا 15 آذرماه ادامه می‌یابد. ارزیابی مرحله كشوری آثار منتخب استانی نیز ابتدای بهمن ماه به اتمام می‌رسد. اختتامیه مرحله كشوری این جشنواره نیمه دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار