تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۹۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با پیشنهاد رییس هیات خوزستان صورت گرفت؛
تصویب عدم محدودیت تعداد تیم‌ها در مسابقات منطقه 7 هندبال كشور
در راستای توسعه هندبال، پيشنهاد ریيس هيات هندبال خوزستان مبنی بر حضور نامحدود تعداد تیم‌ها در مسابقات منطقه 7 كشور به تصویب رسید
در راستای توسعه هندبال، پيشنهاد ریيس هيات هندبال خوزستان مبنی بر حضور نامحدود تعداد  تیم‌ها در  مسابقات منطقه 7 كشور به تصویب رسید.

ناصر قاسمی، ریيس هيات هندبال استان اظهار کرد: مسابقات هندبال مناطق هشت‌گانه كشور از سال 94 با هدف كشف استعدادها و تعميم و گسترش هندبال در رده‌های سني خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان ويژه دختران و پسران، آغاز به‌كار كرد.

وی افزود: در دو سال گذشته نیز دو یا سه تيم‌ برتر هر استان مجوز حضور در مرحله مقدماتي اين مسابقات را به دست می‌آوردند که امسال پيشنهاد من، مبنی بر عدم محدوديت تعداد تيم‌ها جهت شركت در مسابقات منطقه، به تصويب رسيد.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: بر این اساس در راستای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر هندبال، هر تیمی که در سال جاری بخواهد از يك استان در مسابقات منطقه 7 كشور حضور پيدا كند، فقط باید در مسابقات استان خود شركت كرده باشد و الزاما کسب مقام، تعیین‌کننده حضور در رقابت‌های منطقه 7 کشور نخواهد بود.

وی بیان کرد:‌ استان خوزستان به همراه استان‌های كهگيلويه و بويراحمد و چهارمحال و بختياری، منطقه 7 هندبال كشور را تشكيل می‌دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار