تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور 658 دانش‌آموز خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی ورزش کشور
رقابت 658 دانش‌آموز خوزستانی اعزامی به بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش‌آموزان کشور، از امروز آغاز می‌شود
رقابت 658 دانش‌آموز خوزستانی اعزامی به بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش‌آموزان کشور، از امروز آغاز می‌شود.

محمود معزی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این راستا حدود 290 دانش‌آموز دختر استان در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر که در استان‌های مرکزی، خراسان رضوی، کردستان، چهارمحال و بختیاری و البرز برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال، بسکتبال، والیبال، هندبال، طناب‌زنی، ژیمناستیک، شنا و بومی و محلی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:‌ همچنین حدود 360 دانش‌آموز پسر خوزستان به استان‌های آذربایجان‌غربی، فارس، لرستان،‌ ایلام، چهارمحال و بختیاری و مازندران اعزام شده و در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، دوومیدانی، فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال، طناب‌زنی، وزنه‌برداری، شنا، کشتی و ژیمناستیک رقابت می‌کنند.

معزی با بیان اینکه این مسابقات از امروز، 13 تیرماه در استان آذربایجان‌غربی آغاز شده و اختتامیه آن نیمه شهریور در استان البرز خواهد بود، گفت: برگزاری این مسابقات به‌صورت مدرسه ـ قهرمان، کانون ـ قهرمان و منتخب انجام می‌شود و دانش‌آموزان سراسر استان طی اردوهای مقدماتی و نهایی توسط مربیان خبره استان انتخاب شده‌اند.
 
وی با اشاره به نتایج مطلوب دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی سال‌های گذشته، عنوان کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود امسال نیز خوزستان موفق به کسب رتبه‌های خوبی شود و دانش‌آموزان زیادی به باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی معرفی و به مسابقات برون‌مرزی که از سوی فدراسیون ورزشی دانش‌آموزان برگزار می‌شود، اعزام شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار