تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۹۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری خبر داد:
آغاز ساخت خانه کشتی اندیمشک و ایذه در سال جاری
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی در شهرستان‌های اندیمشک و ایذه در سال جاری خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی در شهرستان‌های اندیمشک و ایذه در سال جاری خبر داد.

 افشین حیدری شب گذشته (دوشنبه) در حاشیه بازدید از خانه کشتی اهواز، در نشست با اعضای این هیات، اظهار کرد: حضور دکتر شریعتی، استاندار ورزش‌دوست خوزستان، دکتر حاجتی و همچنین برنامه ششم توسعه، یک فرصت بزرگ برای ورزش استان است و مهم این است که ما به عنوان متولیان ورزش، چقدر بتوانیم برنامه موثر و کارآمد داشته باشیم و چقدر در کانون‌های تصمیم‌گیری استان برای ورزش سهم‌خواهی کنیم.

وی با بیان این‌که برنامه ویژه‌ای برای تجهیز هیات‌های ورزشی استان داریم، افزود: در حال بررسی و نیازسنجی در سطح استان هستیم و بر همین اساس نیز امسال تجهیزات و امکاناتی برای شهرستان‌های قطب کشتی تدارک خواهیم دید. هیات کشتی جزو سه هیات اول استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی در شهرستان‌های اندیمشک و ایذه، امسال آغاز می‌شود و برای آن‌ها نیز تامین اعتبار خواهد شد.

وی گفت: آینده بسیار خوبی برای کشتی خوزستان پیش‌بینی می‌کنیم و انتظارمان این است که هیات به حفظ حرمت پیشکسوتان، مربیان و داوران و همچنین سرکشی از شهرستان‌ها، برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از قهرمانان و بحث آموزش توجه ویژه داشته باشد.

حیدری در ادامه عنوان کرد:‌ تمام تلاش‌مان رعایت عدالت در توزیع اعتبارات بر اساس طرح آمایش است.

همچنین در این نشست رییس هیات کشتی استان گزارشی از عملکرد سه ساله این هیات ارائه داد و سایر اعضا نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار