تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۴۹۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزشی دانشگاه خبر داد:
اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری کنکور 96 در دانشگاه چمران
معاون  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه کنکور 96 پنج‌شنبه و جمعه با شرکت 62 هزار و 934 داوطلب در خوزستان برگزار می‌شود، گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری امسال در دانشگاه اندیشیده شده است.

دکتر عبدالله پارسا در نشست خبری با موضوع برگزاری کنکور که امروز (سه‌شنبه، 13 تیرماه) در دانشگاه شهیدچمران اهواز در خصوص کنکور سراسری سال 96 برگزار شد، اظهار کرد: امسال دانشگاه شهید چمران با میزبانی 11 هزار و 18 داوطلب، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه پیام‌نور با میزبانی چهار هزار و 692 نفر، آموزش و پرورش با میزبانی چهار هزار و 183 داوطلب و دانشکده فنی پسرانه شهید چمران با میزبانی یک‌هزار و 730 نفر، حوزه‌های اصلی برگزاری کنکور سراسری در اهواز هستند .

وی افزود: آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی رشته ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج‌شنبه 15 تیرماه برگزار می‌شود که در دانشگاه شهید چمران 2 هزار و 917 نفر در رشته ریاضی و یک‌هزار و 25 نفر در رشته انسانی رقابت خواهند کرد.

معاون  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: همچنین عصر روز پنج‌شنبه، 750 داوطلب در رشته هنر نیز به رقابت می‌پردازند. صبح روز جمعه نیز در این دانشگاه چهار هزار و 504 داوطلب برای شرکت در آزمون رشته تجربی و در عصر این روز یک‌هزار و 822 داوطلب برای شرکت در آزمون رشته زبان خارجی حضور خواهند داشت .

وی با بیان اینکه همراه داشتن کارت ورود به آزمون الزامی است و در صورت همراه نداشتن کارت از ورود داوطلبان به جلسه آزمون جلوگیری می‌شود، گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه در دانشگاه شهید چمران اهواز از امروز در مقابل درب شمالی دانشگاه روبروی پل پنجم از ساعت 8:30 تا 12 و از ساعت 14 تا 18 پاسخگوی داوطلبان خواهد بود. به داوطلبان توصیه می‌شود که در صورت نیاز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به این باجه مراجعه کنند تا در صبح روز آزمون مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید .

پارسا ادامه داد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز اندیشیده شده است و از داوطلبان می‌خواهیم برای راحتی هرچه بیشتر، از آوردن وسایل اضافه خودداری کنند؛ همچنین در روزهای برگزاری آزمون اجازه ورود خودروهای داوطلبان به دانشگاه داده نمی‌شود و به‌اندازه کافی سرویس‌های رفت و برگشت در دانشگاه برای جابجایی داوطلبان وجود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار