تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۹۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جعفری: اگر استقلال خوزستان شکایتی دارد به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کند
اگر باشگاه استقلال خوزستان از من شکایتی دارد، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مراجعه کند
مدافع راست فصل گذشته استقلال خوزستان با بیان این که عقد قرارداد من با باشگاه فولاد کاملا قانونی بوده است، گفت: اگر باشگاه استقلال خوزستان از من شکایتی دارد، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مراجعه کند.

فرزاد جعفری درباره صحبت سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر غیرقانونی بودن قراردادش با باشگاه فولاد، اظهار کرد: من قراردادم را یک طرفه و  قانونی با باشگاه استقلال خوزستان فسخ کردم؛ فصل گذشته باشگاه استقلال به من کم تر از پنجاه درصد پرداختی داشت و بر این اساس، من فسخ قراردادم را از فدراسیون گرفتم  و توانستم با باشگاه فولاد برای مدت دو فصل قرارداد ببندم.

وی با بیان این که من در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و فصل آینده نیز برای این تیم توپ خواهم زد، گفت: سخنگوی باشگاه استقلال می گوید که فصل گذشته با نظر سرمربی تیم، قرارداد من از 80 میلیون تومان به 50 میلیون تومان کاهش یافت و سوال من این است که آیا می شود بدون این که بازیکن از این موضوع اطلاع داشته باشد این کار صورت بگیرد؟

این بازیکن فولادخوزستان افزود: همچنین باشگاه استقلال خوزستان مدعی شده که 26 میلیون 500 هزار تومان از مبلغ قرارداد من را پرداخت کرده که به این صورت نبوده است و من تنها 22 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کردم و  اگر مدعی هستند که کل قرارداد من با آن ها 50 میلیون تومان بوده، بازهم این پرداختی، کمتر از 50 درصد بوده است.

وی تاکید کرد: در این خصوص نیز اگر  باشگاه استقلال خوزستان شکایتی از من دارد، می تواند به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مراجعه کند.
 
خرید جدید باشگاه فولاد بیان کرد: خوشحالم که فصل آینده برای فولاد بازی خواهم کرد و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم بزرگ می کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار