تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۹۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان استعفا داد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اعلام استعفای خود از هیات مدیره این تیم، گفت:جایگاه اعضا هیات مدیره در این باشگاه، حتی کمتر از مدیر رسانه ای تیم است
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اعلام استعفای خود از هیات مدیره این تیم، گفت:جایگاه اعضا هیات مدیره در این باشگاه، حتی کمتر از مدیر رسانه ای تیم است.

صفر جمالپور افزود:اگرچه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان به شمار می روم، از اقدامات و فعالیت های باشگاه بی اطلاع بود و نظیر دیگر فوتبال دوستان اخبار باشگاه را از طریق رسانه ها مطلع می شوم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اعلام استعفای خود از باشگاه استقلال خوزستان گفت: با توجه به اینکه سیستم مدیریتی درون باشگاه نامفهوم بوده و اعضای هیات مدیره در سردرگمی به سر می برند تصمیم گرفتم که استعفای خود را اعلام کنم چرا که بود یا نبود ما در باشگاه معنا ندارد.

وی ادامه داد: یک ماه پیش، طی مذاکرات مسئولان بانک ملی ایران و استاندار خوزستان، مقرر شد که تیم استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان سپرده شود و به دنبال آن با عبدالله ویسی وارد مذاکره شدیم تا در لیگ هفدهم تیمی قوی روانه مسابقات کنیم.

جمالپور افزود:پس از ورود ویسی بنا داشتیم به دنبال جذب بازیکنان بومی استان باشیم اما هر چه به جلوتر می رفتیم از طریق فضای مجازی مطلع می شدیم که فلان بازیکن آن هم بدون اطلاع هیات مدیره جذب باشگاه شده است این در حالی است که جذب این بازیکنان با هماهنگی مدیر رسانه باشگاه صورت می گیرد و هیات مدیره عملا هیچ کاره هستند که در نوع خود استثنایی است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به این که جایگاه مدیر رسانه در تصمیم‌گیری های باشگاه بالاتر از هیات مدیره است افزود:در فضای مجازی مطلع می شدیم که مدیر رسانه تیم که جدیدا سمت مدیر اجرایی را به وی سپرده اند با فلان بازیکن عکس می گیرد و قرارداد امضا می کند مگر می شود مدیر رسانه تیم با بازیکن قرارداد ثبت کند.

وی تصریح کرد:یک روز می گویند تیم به گروه ملی واگذار شده است و روز دیگر می گویند تیم به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هبه شده و روز دیگر می گویند فلان شخص در دبی امارات قصد خرید تیم را دارد و خبرهای دیگر که هر روز در رسانه‌ها درج می شود این در حالی است که اعضای هیات مدیره در کوچکترین تصمیمات باشگاه دخیل نیستند و کسی ما را به حساب نمی آورد.

جمالپور با بیان اینکه روز گذشته سیزدهم تیرماه در اقدامی عجیب و باز هم بدون اطلاع هیات مدیره، برای باشگاه سرپرست انتخاب می کنند که در واقع همان مدیرعامل باشگاه است، افزود: مگر می شود یک تیم هم سرپرست و هم مدیر اجرایی داشته باشد.

وی اظهار داشت:در تمامی باشگاه ها اعضای هیات مدیره مدیرعامل تیم را تعیین می کنند اما در باشگاه استقلال خوزستان مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد ایران که رسما اعلام کرده بود تمایلی به تیم داری نداریم، سرپرست مشخص می کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با گلایه از مسولان ورزش استان خوزستان و با بیان اینکه مشخص نیست صاحب تیم چه کسی است، افزود: ابتدا مسولان گروه ملی و بانک ملی اعلام می کنند ما نمی توانیم در تیم هزینه کنیم و تیم را به اداره کل واگذار می کنند اما اکنون باز خودشان وارد کار شدند و برای تیم مسئول مشخص می کنند.

وی در پایان سخنانش گفت:ما نیز همچون سایر مسولان و فوتبال دوستان خوزستانی تلاش می کنیم که استقلال خوزستان به جایگاه واقعی خود برگردد اما وقتی ما را در تصمیمات باشگاه دخیل نمی کنند و به نوعی یک مترسک هستیم شخصا ترجیح دادم از باشگاه استقلال خوزستان استعفا دهم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار