تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۹۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری: فوتبال خوزستان در کشور سهم دارد
خوزستان، استانی با ظرفیت بسیار بالا است و در تمام نقاط آن نیز استعدادهای نابی وجود دارد که نیازمند زیرساخت‎های زیادی است تا به منصه ظهور بنشیند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه خوزستان در ورزش و فوتبال کشور سهم دارد، گفت: خوزستان، استانی با ظرفیت بسیار بالا است و در تمام نقاط آن نیز استعدادهای نابی وجود دارد که نیازمند زیرساخت‎های زیادی است تا به منصه ظهور بنشیند.

افشین حیدری در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان که امروز (پنجشنبه) با حضور رییس فدراسیون فوتبال در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هیات فوتبال خوزستان یکی از هیات های منسجم و با برنامه استان است و برنامه های بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: با ورود به مشکلات این باشگاه، از ایجاد یک فاجعه در ورزش استان جلوگیری کردیم که در راس آن دکتر شریعتی، استاندار ورزش‎دوست خوزستان و وزیر ورزش و همچنین آقای تاج، به ما کمک کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: استقلال خوزستان به ورطه انحلال رفت ولی امروز خوشحالیم که این تیم دوباره سرپا شده است و امسال نیز با قدرت در لیگ شرکت می کند. همچنین منابع مالی این تیم هم مشخص شده است.

وی در ادامه بیان کرد: خوزستان در ورزش و فوتبال کشور سهم دارد؛ خوزستان، استانی با ظرفیت بسیار بالا است و در تمام نقاط آن نیز استعدادهای نابی وجود دارد که نیازمند زیرساخت‎های زیادی است تا به منصه ظهور بنشیند. در گذشته از دل زمین‎های خاکی خوزستان، بازیکنان بسیاری به ورزش کشور معرفی شدند که به دلیل نبود برنامه، خیلی از آن ها از بین رفتند.

حیدری خاطرنشان‎کرد: ساخت 140 زمین مینی‎فوتبال را با مشارکت شهرداری در خوزستان شروع کردیم. همچنین به دنبال این هستیم که همه مسوولان نقش اجتماعی خود را ایفا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: پروژه های نیمه تمام در استان وجود دارد که به دنبال تکمیل آن‎ها هستیم؛ همچنین ورزشگاه مجدیان دزفول، پس از 13-12 سال توقف، امسال تکمیل می شود.
 
وی بیان کرد: امسال نیز مجموعه ورزشی - فرهنگی غدیر را استانداردسازی می کنیم. این مجموعه یک سرمایه ملی است که باید دیده شود.

حیدری در ادامه گفت: حضور آقای تاج و همکارانش در فدراسیون، در دل باشگاه‎ها امید را به وجود آورده است و همین که از حقوق باشگاه ها دفاع می کند، نور امیدی در دل باشگاه ها است.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله به سمت تشکیل ساختار اقتصادی در باشگاه ها برویم که بتواند به جذابیت سرمایه گذاری در ورزش فوتبال کمک کند. همچنین قرار است، بخش اقتصادی را در ورزش خوزستان راه اندازی کنیم و در نظر داریم برای سه باشگاه لیگ برتری خوزستان، کارگروه اقتصادی را تشکیل دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان در خصوص صحبت تاج برای آماده نگه داشتن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، (میزبان فینال جام حذفی)، عنوان کرد: ما عمق موضوع را درک کردیم و اعتباری برای این مجموعه در نظر گرفته شد. تضمین می‎دهیم با نظارتی که جهت نگهداری این مجموعه در حال انجام است، سال آینده نیز بهترین زمین را برای میزبانی از فینال جام حذفی خواهیم داشت. ما ماهانه 50 میلیون تومان از طریق پیمانکار برای این مجموعه هزینه می‎کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار