تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۴۹۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طالقانی: هیچ مشکلی برای اداره ورزشگاه غدیر نداریم
تا به امروز توانسته ایم از ورزشگاه غدیر اهواز نگه داری کنیم و هیچ مشکلی در اداره آن نداریم
رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: تا به امروز توانسته ایم از ورزشگاه غدیر اهواز نگه داری کنیم و هیچ مشکلی در اداره آن نداریم.         

عبدالکاظم طالقانی در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان که امروز (پنجشنبه) با حضور رییس فدراسیون فوتبال در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال اول فعالیت به دنبال این بودیم که ساختار تشکیلاتی و اداری هیات را ارتقا دهیم وتغییراتی نیز در آن اجرا کنیم. به دنبال جوان گرایی نیز بودیم که این کار صورت گرفت.   

وی بیان کرد: ما باید از امکاناتی که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اختیارمان می گذارد نیز نگهداری کنیم که از جمله آن، ورزشگاه غدیر اهواز است که ماهانه حداقل 60 میلیون تومان برای آن هزینه می کنیم و خدا را شکر تا به امروز توانسته ایم این کار را انجام دهیم و هیچ مشکلی در زمینه اداره کردن آن نداریم.   

رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: در زمینه تجهیز و تامین برخی اقلام و هزینه های هیات های فوتبال شهرستانی نیز با برنامه ریزی که صورت گرفت، در سه نوبت هیات ها را تجهیز کردیم. همچنین در بخش تامین مخارج مسابقات شهرستانی، پول هایی را به هیات ها پرداخت کردیم و تا به امروز آن چه از عهده مان بر آمده است، انجام داده ایم.   

وی خاطرنشان‎کرد: هر سال یک برنامه جدید داریم؛ به صورتی که دو سال پیش آکادمی هیات فوتبال خوزستان راه اندازی شد و تا به امروز نیز فعالیت آن ادامه دارد. در زمینه آموزش مربیان نیز فعالیت هایی داشته ایم.   

طالقانی بیان کرد: در سال جدید هم به دنبال این هستیم که به باشگاه هایی از استان که ضعیف هستند، رسیدگی کنیم. خوزستان، استانی فوتبال خیز است و انتظار داریم که فدراسیون به آن توجه خاصی داشته باشد، البته آقای تاج به ویژه آقای بهاروند، توجه خاصی به استان خوزستان داشته اند.         

 در پایان مجمع نیز گزارش مالی هیات فوتبال خوزستان ارائه شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار