تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۹۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان این هفته 52 درجه‌ای است
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دما تا روز سه‌شنبه در استان خبر داد
کوروش بهادری اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی روند افزایش دما در استان خوزستان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری را نشان می‌دهند و ممکن است شاهد دمای 51 تا 52 درجه‌ای در شهرهای آبادان، اهواز،‌ بستان، دزفول، امیدیه و آغاجاری باشیم.

وی با بیان این‌که دمای امروز یک درجه کاهش می‌یابد، افزود: همچنین مدل‌های هواشناسی وزش باد مداوم را نشان می‌دهند که ممکن است موجب فعال شدن کانون‌های داخلی گرد و غبار در استان شود و برای ساعاتی دید افقی در شهرهای آبادان، اهواز و ماهشهر به چهار تا پنج کیلومتر برسد.

بهادری با اشاره به پدیده شرجی در استان خوزستان تصریح کرد:‌ صبح امروز میزان رطوبت نسبی در آبادان به 75 درصد، اهواز 50 درصد، ماهشهر و شادگان 70 درصد، بستان 60 درصد و هندیجان به 50 درصد رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد:‌ همچنین روز گذشته هشت شهر استان شامل دزفول، شادگان، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، امیدیه، بهبهان، آغاجاری و امیدیه دمای 50 درجه را گذراندند.

وی اظهار کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته آبادان،‌ اهواز و بستان با 51 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 33 تا 51 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار