تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۹۴۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
مترو تا پایان سال راه نیافتد، خلع ید پیمانکار پیگیری می‌شود
در صورت عدم تکمیل فاز اول خط یک پروژه قطار شهری اهواز تا پایان سال، قطعا خلع ید پیمانکار این پروژه را پیگیری خواهیم کرد
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: در صورت عدم تکمیل فاز اول خط یک پروژه قطار شهری اهواز تا پایان سال، قطعا خلع ید پیمانکار این پروژه را پیگیری خواهیم کرد.

فرامند هاشمی‌زاده در حاشیه بازدید از فاز اول پروژه قطار شهری اهواز در ایستگاه زیتون کارمندی در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتقادات نسبت به عدم تغییر و تحول این پروژه‌ در سال‌های اخیر اظهار کرد: تا شش ماه پیش ریل‌گذاری فاز اول این پروژه انجام نشده بود اما امروز ریل‌گذاری صورت گرفته نشان‌دهنده تغییر و تحول و پیشرفت این پروژه است.

وی ادامه داد: اما از لحاظ سرعت اجرا، پیشرفت این پروژه مورد رضایت نیست. اکنون مشکلات مالی و اعتباری پروژه و مشکلات ناشی از اختلاف حساب پیمانکار حل شده است و سازمان قطار شهری اهواز با تجدید ساختار و ایجاد یک حرکت جدید فعالیت می‌کند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به حل مشکلات ارکان اجرایی پروژه قطار شهری اهواز نظیر شهرداری و سازمان قطار شهری و همچنین تضمین اعتبارات این پروژه عنوان کرد: با توجه به این مسائل و همچنین توجه بیش از پیش دولت به پروژه متروی اهواز، اکنون هم مشکل اعتباری این پروژه و هم مشکل پیمانکار پروژه از نظر هماهنگی‌های لازم حل شده است.

هاشمی‌زاده در خصوص علت عدم خلع ید شرکت کیسون از پروژه متروی اهواز بیان کرد: مشکلی که در رابطه با خلع ید پیمانکار این پروژه وجود دارد به مشکلات قراردادی پروژه یاد شده باز می‌گردد. به علت ساختار این قرارداد، خلع ید شرکت پیمانکار شرایط خاص خود را می‌طلبد و به راحتی قابل انجام نیست.

وی افزود: در صورتی که پیمانکار این پروژه بر اساس برنامه‌ای جدید که به ما داده عمل نکند، تدارکات لازم برای خلع ید این شرکت از پروژه دیده شده است. در آخرین برنامه‌ای که پیمانکار پروژه به ما اعلام کرد فاز اول خط یک پروژه قطار شهری اهواز که حدود هفت کیلومتر است و از فلکه فرودگاه تا مصلا را در بر می‌گیرد، تا پایان دی ماه اجرا می‌شود و علاوه بر ریل‌گذاری و اقدامات نهایی تا پایان سال ان‌شاءالله شاهد بهره‌برداری از فاز اول خط یک این پروژه خواهیم بود. در غیر این صورت قطعا خلع ید پیمانکار این پروژه پیگیری می‌شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در بحث تعمیم اعتبارات پروژه قطار شهری اهواز گفت: تخصیص 50 میلیارد تومان به این پروژه انجام شده و همچنین 300 میلیارد تومان اوراق قرضه در این پروژه آماده انتشار است و علاوه بر این مشکل اعتباری این پروژه حل شده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
2
از این وعده های توخالی خندمون میگیره!!کر کر کرکر
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
2
رسانه های ترسوی مزخرف ....شما هم جز عقب افتادگانی که.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
اینجا مسوولین فکر همه چین غیر حل مشکلات استان ... شده سکوی پرتاب واسشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
شرکت کیسون پیمانکارقطارشهری مثل بک اختاپوس روی این پروژه افتاده وفقط دنبال پول گرفتن از این پروژس چون توی تهران ادم های گردن کلفت داره وزورمسعولین استان به این شرکت نمیرسه این شرکت هم میبینه هردم توی این شهریبارشهردارعوض میشه یباراستاندارومسعولین هم با هم همکاری لازم رو ندارن خوب داره جولان میده همه بدونن قطارشهری وشهرداری قبلا پول داشتن وصورت وضیت های پیمانکاررا فورا پاس میکردن وپولشو میدادن ولی این شرکت بود که کارنمیکنه وفقط پول مفت میگیره این پیمانکاربرای اهواز قطارشهری راه اندازی نمیکنه یه کلام ختم کلام چون وصل به آقایون تهرانی
:
:
:
آخرین اخبار