تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۹۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرایط شورای فنی تیم‌های ملی برای حضور عبدولی در مسابقات جهانی
سعید عبدولی که به دلیل مصدومیت در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی شرکت نکرد، با تایید مصدومیت وی از سوی فدراسیون پزشکی، برای انتخابی مجدد با شرایطی از سوی شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی روبه‌رو شده است
سعید عبدولی که به دلیل مصدومیت در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی شرکت نکرد، با تایید مصدومیت وی از سوی فدراسیون پزشکی، برای انتخابی مجدد با شرایطی از سوی شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی روبه‌رو شده است.

سیدحسین مرعشیان، عضو خوزستانی شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص این جلسه، اظهار کرد:‌‌ در این جلسه موارد در سه بخش مورد بررسی قرار گرفتند؛ اولین بخش مربوط به کشتی‌گیرانی بود که فدراسیون، شورای فنی و کادر فنی درخصوص آن‌ها ابهاماتی نداشته است، بخش دوم نیز درباره اوزانی بود که در خصوص آن‌ها ابهامی وجود داشت و بخش سوم مربوط به مواردی بود که از طریق کمیته پزشکی اعلام شده بود و شورا باید آن‌ها را بررسی می‌کرد.

وی ادامه داد: ‌از هشت وزن رده‌ سنی بزرگسالان، چهار وزن ابهامی نداشتند ولی در برخی اوزان که ابهام وجود داشت، تصمیماتی گرفته شد.

رییس هیات کشتی خوزستان در پاسخ به این سوال که باتوجه به مصدومیت سعید عبدولی و عدم حضور وی در انتخابی تیم‌ملی چه تصمیمی درخصوص او گرفته شد؟ گفت: علاوه بر عبدولی دو مورد دیگر هم که به دلیل مصدومیت در این رقابت‌ها شرکت نکرده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند که شورای فنی با درخواست آن‌ها برای برگزاری مسابقات انتخابی مجدد، موافقت نکرد و پرونده این دو مورد بسته شد.

وی افزود: همچنین با توجه به گزارش فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت عبدولی و پذیرش آسیب دیدگی او، قرار شد که او در هفته دوم مردادماه با دو کیلوگرم ارفاق وزن در مسابقات انتخابی درون اردویی شرکت کند که بر این اساس او در ابتدا باید با نفر سوم انتخابی تیم‌ملی، کشتی بگیرد و در صورت پیروزی باید با نفر دوم به رقابت بپردازد.

مرعشیان افزود: اگر او در کشتی دوم نیز به پیروزی رسید باید با نفر اول انتخابی تیم‌ملی رقابت کند که این مسابقه به‌صورت دو از سه برگزار می‌شود و کشتی‌گیری که به دو پیروزی برسد، دوبنده تیم‌ملی در مسابقات جهانی را بر تن خواهد کرد.

وی بیان کرد: همچنین در صورت عدم موفقیت عبدولی در رقابت با نفر سوم انتخابی تیم‎ملی، انتخابی درون اردویی میان نفر دوم و سوم وزن 75 کیلوگرم برای تعیین نفر شرکت‌کننده در مسابقات ایندورگیم ترکمنستان، انجام خواهد شد و نفر اول هم که در جهانی شرکت می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار