تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار نویسندگان و شاعران با مخاطبان در کتاب فروشی‌های کانون
هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان 15 نویسنده و شاعر در شهرهای مختلف کشور با مخاطبان خود دیدار و گفت‌وگو می کنند
دیدار نویسندگان و شاعران با مخاطبان در کتاب فروشی‌های کانونخوزنیوز: هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان 15 نویسنده و شاعر در شهرهای مختلف کشور با مخاطبان خود دیدار و گفت‌وگو می کنند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، 13 استان کشور روز هجدهم تیر میزبان نویسندگان و شاعران حوزه‌ی کودک و نوجوان است. قرار است برای نخستین بار فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان این هنرمندان باشند.

بر این اساس، قرار است در این روز علاوه بر نویسندگان، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون نیز آثار خود را خوانش کنند. بر همین مبنا در این روز مصطفی خرامان در زاهدان، حسن احمدی در اصفهان،‌ یوسف قوجق در شهرکرد و محسن هجری در یزد با مخاطبان دیدار خواهند داشت.

در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان هدی حدادی به کرمان خواهد رفت. مجید عمیق در شهر تبریز و جعفر ابراهیمی(شاهد) در شهر اردبیل با اعضای کانون دیدار خواهند کرد.
هم‌زمان با سالروز در گذشت مهدی آذریزدی، طاهره ایبد و محمودبرآبادی مهمانان بوشهر خواهند بود. قرار است مجید شفیعی،‌ احمد اکبرپور، انوشه منادی‌طبری و مهدی مرادی در فروشگاه‌های کانون شهرهای قزوین، شیراز، ساری و اهواز حضور یابند. ضمن آنکه عبدالرحمن اونق و عبدالصالح پاک به بجنورد سفر خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این نشست‌ها اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون نیز فرصت خواهند داشت تا آثار خود را خوانش و از نقطه نظرهای این کارشناسان بهره‌مند شوند.
:
:
:
آخرین اخبار