تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علیجانی برای بار دوم مدیر خانه مطبوعات استان شد
رضا علیجانی به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان انتخاب شد
علیجانی برای بار دوم  مدیر خانه مطبوعات استان شدهیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان در نخستین جلسه رسمی، هیئت رئیسه و مدیر خانه مطبوعات را انتخاب کردند.

هیئت مدیره جدید در نخستین دستور کاری خود رضا علیجانی(مدیر مسئول نشریه مدنیت و فرهنگ و سرپرست کارون) را به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان انتخاب کردند.

علیجانی پیش از این نیز در دوره قبل مدیر خانه مطبوعات خوزستان بود.

رضا علیجانی مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان نیز در این جلسه بیان داشت: به دلیل مشکلاتی که در دو سال گذشته برای خانه مطبوعات استان رخ داد ؛ از عدم حمایت استانداران قبلی و فعلی تا برخی ناهماهنگی‌های داخلی قصد کناره گیری از خانه را داشتم زیرا دوستان واقفند با توجه به مشغله‌ای که هر یک از اعضا دارند فعالیت در خانه صرف وقت و هزینه بالایی را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه دوره قبل را باید دوره‌ گذار تلقی کرد افزود: دوره گذشته خانه مطبوعات بعد از چندین سال کشمکش حقوقی و درگیری و تعطیلی تشکیل شد و طبیعتا مشکلاتی در بر داشت تا کار بر روی روال افتاد. اما هیئت مدیره جدید همسوتر به نظر می رسند و این نکته می‌تواند نقطه قوتی برای خانه جدید باشد.

مدیرخانه مطبوعات استان خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه این دوره از خانه مقارن با انتخاب شورای شهری است که دو عضو آن از اصحاب رسانه خوزستان هستند و این می‌تواند به ما کمک جدی در مسیر همکاریهای بعدی نماید.

وی با توجه به نزدیکی روز خبرنگار نیز گفت: همه باید تلاش کنیم مراسم آبرومند و باشکوهی برگزار کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار