تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۹۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زینب لویمی: همواره تلاش کردم تا خدای نکرده محکوم به سکون نشوم
زینب لویمی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق به کسب دو مقام از هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در اردیبهشت ماه 96 در تهران برگزار شد گردید.
زینب لویمی: همواره تلاش کردم تا خدای نکرده محکوم به سکون نشومخوزنیوز: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق به کسب دو مقام از هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در اردیبهشت ماه 96 در تهران برگزار شد گردید.

به گزارش خوزنیوز؛ زینب لویمی در این خصوص گفت: بنده افتخار کسب دو مقام دومی از هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در بخش کارکنان این جشنواره در رشته های فیلم و فیلمنامه را دارم.

لویمی در خصوص سوابق فرهنگی خود با بیان اینکه مثل تمام دهه شصتی های همسن و سال خودم با فیلم و سریال های آن دوران زندگی کردم و سادگی دوران نوجوانی خود را به خیال سپردم، اظهار داشت: حاصل آن خیالات مجموعه داستان کوتاهی شد به نام" با چشمان بسته ببین" که سال 1386 به چاپ رسید و بعد از آن نیز با شرکت در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در بخش کارکنان با فیلم های " روزی شبیه دیروز"  و فیلمنامه " رامی" مقام های دوم را از آن خود کردم و همچنین در ششمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان با فیلم های "روزی شبیه دیروز" و فیلم "گره" حضور یافتم که فیلم "گره" کاندید بهترین فیلمنامه این جشنواره شد.

این کارشناس اعتبار بخشی بیمارستان رازی با بیان اینکه از دوران دانشجویی فعالیت های فرهنگی خود را شروع کردم، خاطرنشان کرد: بعد از ورود به محیط کار تلاش کردم که دچار روزمرگی نشوم، به همین دلیل حین کار و ضمن انجام وظفه اصلی محل کارم، مصمم شدم به فعالیت های فرهنگی نیز بپردازم و خوشبختانه توانستم نشریه بیمارستان محل خدمتم را راه اندازی کنم. همواره تلاش کردم تا خدای نکرده محکوم به سکون نشوم هر چند امور روزمره قدرت نمایی میکرد ولی دست از علاقه خود برنمیداشتم و ساختن فیلم، خرید فیلم و حتی مکرر رفتن به سینما را جزو برنامه های روزانه ام قرار دادم.

وی با بیان اینکه زندگی را با نوشتن داستان های جدید طی کردم و از آن لذت بردم، در ادامه گفت: نوشتن، یکی از کارهای مداومم بود و گاهی نقدهای اجتماعی که می نوشتم در روزنامه های داخلی و نقدهای سینمایی ام در روزنامه های سراسری مثل ویژه نامه "تماشا" و مجله "فیلم و سینما" چاپ می شد اما این نوشتن ها آرامم نمی کرد و بیشتر دوست داشتم خیالی که در نوشته هایم موج می زد و در ذهنم تصویر می شد را در محیط عینی و بیرونی برای همه به نمایش بگذارم.

این پرسنل هنرمند دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: از سال1389 کلاس فیلمنامه نویسی را در حوزه هنری با اساتید گرانقدری همچون علی حیاتی و کوروش سروش پور گذراندم و سال 91 وارد انجمن سینمای جوان شدم ودر آنجا دوره یک ساله فیلمسازی را گذراندم.

لویمی در پایان با تشکر از دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی و عباس دیناروند معاون اداره فرهنگی دانشگاه جهت پیگیری امور و حمایت از وی، گفت: امیدوارم همانطور که در پردیس دانشگاه بخش های فرهنگی بسیار فعال و پویا هستند در واحدهای بیمارستانی نیز به بخش فرهنگی توجه ویژه ای شود تا کارکنان بخش های درمانی با مشکلات کمتری برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مواجه شوند.
:
:
:
آخرین اخبار