تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۴۹۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان شهداء هندیجان موفق به کسب گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد
بیمارستان شهداء هندیجان موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد
بیمارستان شهداء هندیجان موفق به کسب گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شدخوزنیوز: بیمارستان شهداء این شهرستان موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان در این باره بیان داشت: گواهینامه اعتبار بخشی بررسی سیستماتیک خدمات بهداشتی درمانی در بیمارستان می باشد که‌ به‌ صورت دوسالانه‌ و توسط کارشناسان ارزیابی دفتر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بیمارستان ها و مراکز پزشکی مورد تایید، صادر می شود. این گواهینامه بر اساس مجموعه ای از استانداردهای ساختاری وزارت مطبوع که بالغ بر 248 استاندارد تعریف شده و 903 آیتم می باشند، برای تمامی بیمارستانهای کشور صادر می شود.

 حاتم زاده ضمن تبریک به پرسنل خدوم و دلسوز پزشکی و درمانی بیمارستان شهداء و تشکر از آنان افزود: در سالهای اخیر تمامی سعی ما در مدیریت بیمارستان شهداء هندیجان ارتقاء سطح کیفیت در ارائه‌ خدمات به مردم شریف هندیجان بوده‌ است. در این راستا نیز گام های بلندی برداشته‌ایم که با حمایتهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز محقق شده اند.

 وی ادامه داد: ازجمله اقدامات انجام شده در بیمارستان شهداء؛ راه اندازی بخشهای بستری داخلی و اطفال بیمارستان، تجهیز بخشهای مختلف بیمارستان به دستگاههای پیشرفته، نوسازی بخش اورژانس بیمارستان، راه اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان، تکمیل دستگاههای بخش آزمایشگاه، راه اندازی دستگاه اندوسکوپی، نوسازی سیستم تهویه بیمارستان، ارتقاء کیفیت هتلینگ و تکمیل کادرهای درمانی و پزشکی بیمارستان می باشند. همچنین بخش دیالیز، سایت اداری، سالن آموزشی و سیستم سپتیک بیمارستان نیز در دست اقدام هستند.

 همچنین در این راستا، ندا توکلی رئیس بیمارستان شهداء هندیجان نیز ضمن تبریک این مهم به مردم شریف هندیجان اظهار داشت: کسب رتبه یک اعتبار بخشی در بیمارستان شهداء هندیجان به معنای ارتقاء و بهبود در تمامی بخشها و قسمتهای بیمارستان است که منجر به پیامدهای مطلوب برای بیماران بر اساس کیفیت و ایمنی خدمات میگردد. این رتبه به منزله بی نقص بودن بیمارستان نیست بلکه نشانه ای از تغییرات مثبت و امیدوار کننده در تنها بیمارستان شهرستان هندیجان است.

توکلی ادامه داد: امیدواریم این بیمارستان نوپا در ادامه مسیر پیشرفت خود خدمات بهتر و بیشتری را به مردم شریف هندیجان ارائه کند، راه اندازی بخش بستری زنان، بخش جراحی و اتاق عمل ازجمله اهداف برنامه ریزی شده در آینده می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار