تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سارقان سریالی آبادان در دام قانون افتادند
سناریوی سرقت های سریالی در آبادان زمانی که مقابل دادگستری شهر کشیده شد با اقدام به موقع ماموران کلانتری 11 ولیعصر (عج) این شهر به پایان رسید
سناریوی سرقت های سریالی در آبادان زمانی که مقابل دادگستری شهر کشیده شد با اقدام به موقع ماموران کلانتری 11 ولیعصر (عج) این شهر به پایان رسید.

به گزارش ایرنا از منبع آگاه، پس از وقوع چند فقره سرقت از مقابل بانک ها و برخی از دستگاه های اجرایی آبادان، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان دستور شناسایی عاملان این سرقت ها را صادر کرد.

سرقت های سریالی از سوی سارقان ادامه داشت تا اینکه دزدان خودروهای مقابل دادگستری را طعمه نقشه سرقت های خود کردند و چندین دستگاه تلفن همراه را از داخل خودرهای پارک شده به سرقت بردند.

رئیس کلانتری 11 ولیعصر (عج) به همراه پرسنل تجسس این کلانتری با لباس های مبدل و کارگری به صورت نامحسوس منطقه دادگستری آبادان واقع را زیر نظر گرفتند و زمانی که سارقان قصد سرقت از یک دستگا خودرو را داشتند شناسایی شدند.

زمانی که ماموران قصد دستگیری سارقان را داشتند با مقاومت آن ها روبرو شدند که در پایان مأموران تجسس کلانتری با استفاده از قانون سلاح، به تیراندازی هوایی اقدام کرده و یکی از سارقان را دستگیر کردند.

سارق دیگر که از محل فرار کرده و در مدرسه ای اطراف دادگستری مخفی شده بود نیز با هوشیاری عوامل کلانتری 11 محاصره و دستگیر شد.

بازرسی از خودروی متهمان منجر به پیدا کردن 10 دستگاه گوشی سرقتی و یک عدد قمه شد.
متهمان که ازسارقان سابقه دار شهرستان آبادان هستند و تمامی اعضای خانواده آنها به عنوان سارقان جلوی بانکی شهرت دارند، در بازجویی های فنی به ارتکاب سرقت مقابل ادارات دولتی اعتراف کردند.

آنها همچنین اعتراف کردند، پلاک های برخی خودروها را برای نقشه های خود سرقت کرده و در مواقع سرقت از پلاک های سرقتی استفاده می کردند.

متهمان برای رسیدگی بیشتر و دیگر جرایم احتمالی خود در اختیار پلیس آگاهی شهرستان آبادان قرار گرفتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار