تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۴۹۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دور جدید تعیین تکلیف سپرده گذاران ثامن الحجج آغاز شد
بانک پارسیان در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید تعیین تکلیف سپرده گذاران ثامن الحجج خبر داد و اعلام کرد: بازپرداخت وجوه «فرم درخواست» تا سقف یک میلیارد ریال، از سه شنبه 20 تیر آغاز می شود
بانک پارسیان در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید تعیین تکلیف سپرده گذاران ثامن الحجج خبر داد و اعلام کرد: بازپرداخت وجوه «فرم درخواست» تا سقف یک میلیارد ریال، از سه شنبه 20 تیر آغاز می شود.

در این اطلاعیه خطاب به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج آمده است: در اجرای دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پیرو اطلاعیه آن بانک، به آگاهی می رساند همزمان با فرا رسیدن موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ارائه شده توسط بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، وجوه این فرم تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال، از سه شنبه 20 تیر بازپرداخت می شود.

این اطلاعیه می افزاید: همه دارندگان «فرم درخواست» می توانند در سررسید تعیین شده در فرم یا پس از آن، با در دست داشتن اصل فرم و مدارک شناسایی معتبر، مطابق با ساعت کاری بانک پارسیان، به شعبه اولیه صادرکننده «فرم درخواست» مراجعه کنند.

بانک پارسیان از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در بهمن 1394 به عنوان بانک عامل برای تعیین تکلیف تعاونی ثامن الحجج انتخاب شد.

مدیرعامل بانک پارسیان پیش از این اعلام کرد: تعیین تکلیف نزدیک به 10 هزار حساب از سپرده گذاران تعاونی منحل شده ثامن الحجج باقی مانده که نزدیک به پنج هزار مشتری را تشکیل می دهند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار