تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۴۹۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی نحوه اجرای طرح کارورزی در کارگروه اشتغال رامشیر
معاون فرماندار رامشیر با اشاره به دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی، بر اطلاع رسانی به متقاضیان ، شناسایی و ثبت نام واحدهای پذیرنده کارورزی در شهرستان توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد
خوزنیوز: معاون فرماندار رامشیر با اشاره به دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی، بر اطلاع رسانی به متقاضیان ، شناسایی و ثبت نام واحدهای پذیرنده کارورزی در شهرستان توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ صبح امروز روح الله شفیعی معاون فرماندار رامشیر در جلسه شورای اشتغال شهرستان گفت : طرح کارورزی از جمله برنامه های ویژه دولت تدبیر و امید برای حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان بیکار در کشور می باشد که قراراست در دولت دوازدهم عملیاتی شود.

شفیعی در ادامه با اشاره به اهمیت اشتغال اظهار داشت : بیکاری یکی از مشکلات اساسی جوانان و خانواده ها می باشد و امیدواریم این طرح بتواند موجب اشتغال پایدار جوانان شود.

وی بر اطلاع رسانی به متقاضیان ، شناسایی و ثبت نام واحدهای پذیرنده کارورزی در شهرستان توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان بر ثبت اشتغال واقعی در سامانه رصد و ارائه برنامه ها و طرح های اشتغال زایی ادارات در سال 96 و همچنین اطلاع رسانی در خصوص طرح کارورزی تاکید شد.

گفتنی است؛ سامانه ثبت نام به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است که می‌توانند آمادگی خود را برای اشتغال یا جذب متقاضیان اعلام کنند
:
:
:
آخرین اخبار