تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۹۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلینیک صنعت در خوزستان باعث رفع موانع تولید می‌شود
کلینیک صنعت سیار در استان گامی بلند در راستای تقویت ارتباط جامعه دانشگاهی با صنعت است
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: کلینیک صنعت سیار در استان گامی بلند در راستای تقویت ارتباط جامعه دانشگاهی با صنعت است.

اخلاق محمدیان دوشنبه در دومین نشست با اعضای کلینیک صنعت محل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: کلینیک صنعت متشکل از اساتید دانشگاهی، پژوهشگران و صاحبنظران در حیطه صنعت است که دغدغه عارضه یابی، ریشه یابی و رفع موانع تولید، ارتقای بهره وری و افزایش سطح کیفیت محصولات نهایی را دارند.

محمدیان اجرای برنامه های حمایتی را مستلزم فرهنگ سازی دانست و افزود:تولید کنندگان باید نسبت به کار خود حساس باشند نسبت به حل موانع و مشکلات نیز از خود تمایلی نشان نمی دهند و این امر نه تنها در خصوص ارتباط برقرار کردن آنان با اعضای کلینیک صنعت بلکه در تمامی موارد حمایتی همچون شرکت در دوره های آموزشی، نمایشگاه ها، سمینارها و ... صدق می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خواستار پیش قدم شدن اعضای کلینیک صنعت در مقوله شناسایی مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی شد و عنوان کرد: باید با گفتگو و مذاکره تولید کنندگان را مجاب نمود که در صورت برطرف نمودن موانع موجود می توانند ارزش افزوده، میزان فروش و سطح مصرف انرژی خود را مدیریت کنند چرا که حلقه ای که در حوزه مدیریتی استان با مشارکت دستگاه های دولتی، بانک ها، مشاوران و جامعه دانشگاهی شکل گرفته است فرصت مطلوبی در راستای تقویت نمودن ارتباط جامعه دانشگاهی و صنعت در خوزستان به شمار می رود.

وی از کسب مقام اول فن بازار منطقه ای خوزستان در بین فن بازارهای منطقه ای سراسر کشور خبر داد و گفت: چنین دستاوردی به منزله توانمندی استان در بخش انتقالات فناورانه است و بهره گیری از این تجربیات و دستاوردها را می توان منشأ توسعه اقتصادی و صنعتی دانست.

بر اساس این گزارش کلینیک صنعت در استان فعال است و به طور سیار در شهرک های صنعتی به صنعتگران مشاوره و راهکار می دهد تا در فعالیت های اقتصادی و صنعتی خود موفق باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار