تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرک گلخانه‌ای دزفول در انتظار تامین اعتبار برای انتقال برق
برای برقرسانی به شهرک گلخانه ای این شهرستان 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می رود این اعتبار در ردیف بودجه امسال دیده شود
مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت:برای برقرسانی به شهرک گلخانه ای این شهرستان 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می رود این اعتبار در ردیف بودجه امسال دیده شود.

احمد زارعی روز سه شنبه افزود: 185 واحد گلخانه در شهرک گلخانه دزفول احداث خواهد شد که سرمایه گذار برای 40 هکتار آن آماده است و لازم است برای تامین برق این شهرک اقدام شود.

وی همچنین در نشست کارگروه برنامه ریزی شهرستان دزفول ضمن انتقاد از تامین نشدن بودجه لازم برای حل مشکل برق شهرک گلخانه ای دزفول گفت:میلیاردها تومان در این شهرک سرمایه گذاری شده و اگر مشکل انتقال برق این شهرک گلخانه ای حل نشود تمام تلاش ها و سرمایه گذاری میلیاردی هدر می رود .

مدیر جهاد کشاورزی دزفول ادامه داد:این درحالی است که با راه اندازی و تکمیل شهرک گلخانه ای دزفول برای 400 تا 700 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

زارعی بیان کرد:بخش جهاد کشاورزی با وجود دامپزشکی ،شیلات و بخش کشاورزی نقش ویژه ای در تولید و اشتغال شهرستان دزفول دارد ضمن اینکه برای حفاظت و کنترل جنگل های زاگرس نیز باید بودجه ویژه ای در نظر گرفت.

وی به گستردگی بخش کشاورزی دزفول اشاره کرد و خواستار اختصاص بودجه مناسب برای حل مشکلات این بخش شد.

حبیب اله آصفی فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز گفت:پرورش ماهی ازون بروم و احداث شهرک گلخانه ای از جمله پروژه های ملی شهرستان دزفول است که باید توجه ویژه ای به آنها مبذول داشت زیرا کمبود در هر بخش سلامت شهروندان و بخش اقتصادی را مختل می کند.

وی افزود:زمینه صادرات محصولات گلخانه ای دزفول به روسیه فراهم شده که این امر با ورود سرمایه و سرازیر شدن سرمایه به منطقه همراه است .

فرماندار دزفول همچنین خواستار در نظر گرفتن بودجه ویژه ای برای حل مشکلات شهرک گلخانه ای دزفول شد.

فریدون روغنی زادگان رئیس عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:برای کنترل و نظارت بر عرصه های منابع طبیعی دزفول با توجه به آتش سوزی های فراوانی که صورت گرفته 35 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است که امکان افزایش 20 درصدی نیز وجود دارد.

وی افزود:همچنین 500 میلیون ریال برای افزایش تولید آبزیان دزفول در سال جاری درنظر گرفته شده است.

روغنی زادگان گفت:برای حل مشکل برق شهرک گلخانه ای دزفول نیز تلاش می شود با حذف اعتبارات پروژه های غیرضروری اعتباری امسال در نظر گرفته شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار