تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۴۹۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسامی نهایی کاندیداهای هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام شد
رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعلام اسامی نهایی کاندیداهای هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد
خوزنیوز: رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعلام اسامی نهایی کاندیداهای هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد و گفت: کاندیدای نظام پزشکی از 19 تیرماه لغایت ساعت 24 روز 28 تیرماه می توانند تبلیغات خود را به مدت 10 روز انجام دهند و تبلیغات انتخاباتی به مدت 24 ساعت قبل از انتخابات یعنی از روز 29 تیر ممنوع است.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ساسان موگهی در خصوص افرادی که حق دادن رای در این انتخابات را دارند، اظهار داشت: کلیه افراد جامعه نظام پزشکی اعم از پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، ماماها، متخصصین علوم آزمایشگاهی و لیسانس ها و فوق لیسانس های پروانه دار شامل فیزیوتراپی ها، گفتار درمانی ها و... که تابعیت ایرانی داشته و کارت عضویت در نظام پزشکی را دارا هستند و مشمول ماده 6 قانون نظام پزشکی باشند، می توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه افراد دارای شرایط فوق می توانند تنها در منطقه انتخاباتی که مشغول به فعالیت هستند، رای دهند، تصریح کرد: افراد جامعه نظام پزشکی می توانند جهت استعلام حوزه رای دهی خود با ارسال کدملی به سامانه پیامکی 2000190، از محل اشتغال خود که می توانند در آن رای دهند، اطلاع یابند.

موگهی عنوان داشت: در صورتی که پیامکی که از طریق سامانه برای فرد ارسال می شود، منطقه ای را به غیر از شهری که فرد در آن مشغول به کار است، ارسال کند، فرد می تواند از طریق سایت اینترنتی "Entekhabat.behdasht.gov.ir " مدارک خود اعم از حکم اشتغال در شبکه بهداشت و درمان یا بیمارستان و یا پروانه مطب را جهت تغییر محل خدمت ارسال نموده و با دریافت کد رهگیری، منتظر پیامک اصلاحی از طریق سامانه باشد.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تبلیغات کاندیدهای انتخابات نظام پزشکی از طریق هیات های اجرایی و نظارتی رصد می شود، از داوطلبان خواست با مطالعه دقیق قانون های نظام پزشکی و قانون های اجرایی انتخابات نظام پزشکی، تبلیغات خود را در فاصله زمانی ذکر شده انجام دهند.

وی اذعان داشت: در کل تعداد 218 نفر در شهرهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تائید صلاحیت شده که از این تعداد 14 نفر در شهر اهواز، 25 نفر در شهر اندیمشک، 14 نفر در امیدیه و آغاجاری، 15 نفر در رامهرمز، 22 نفر در ایذه، 28 نفر در ماهشهر، 12 نفر در دشت آزادگان و 21 نفر در مسجد سلیمان جهت شرکت در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تایید صلاحیت شده اند که این افراد در طول مدت تبلیغات انتخابات و تا 30 تیرماه که روز برگزاری انتخابات هستند طبق قانون از شرکت در مصاحبه های صدا و سیما محروم می باشند.

موگهی ادامه داد: در استان خوزستان 8 حوزه انتخابی در شهرستان های اهواز، اندیمشک، ماهشهر، امیدیه، مسجدسلیمان، دشت آزادگان، ایذه و رامهرمز وجود داشت و تعداد 7039 نفر در کل در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که از این تعداد 5433 نفر در شهر اهواز، 170 نفر در شهر اندیمشک، 107 نفر در امیدیه و آغاجاری، 264 نفر در رامهرمز، 261نفر در ایذه و باغملک، 477 نفر در ماهشهر، 129 نفر در دشت آزادگان و  198 نفر در مسجد سلیمان می توانند رای دهند.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه اسامی داوطلبان این انتخابات در روزنامه های کثیرالانتشار استانی، خبرگزاری ها، فضای مجازی اطلاع رسانی شده است، گفت: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود و افراد می توانند بصورت آنلاین در این انتخابات شرکت نمایند.

وی گفت: روز برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها در سراسر کشور 30 تیرماه است و نتایج نهایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در روز 31 تیرماه مشخص و به هیات نظارت اعلام می گردد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: سازمان نظام پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های غیردولتی کشور، موظف به تنظیم رابطه بین حاکمیت، مردم و گروههای پزشکی در خصوص مسائل پزشکی است، به طوری‌که حقوق تمام ذی‌نفعان را تامین کند، بنابراین انتخابات نظام پزشکی از حساسیت خاصی برخوردار است.

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان اهواز

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان اندیمشک

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان ایذه و باغملک

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان امیدیه و آغاجاری

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان ماهشهر

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان رامهرمز

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان دشت آزادگان

 

لیست اسامی داوطلبان هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان مسجدسلیمان



:
:
:
آخرین اخبار