تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۴۹۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی خوزستان با دادگستری استان
خوزنیوز: مدیر کل بهزیستی خوزستان در جلسه مشترک با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان و معاونین و کارشناسان بهزیستی ضمن اعلام این خبر بیان کرد:بر اساس توافق به عمل آمده ،تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل بهزیستی و دادگستری استان منعقد خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا صدیق راد تصریح کرد: این تفاهم نامه در خصوص همکاری مشترک در زمینه های طلاق ،پیشگیری از آسیبهای اجتماعی علی الخصوص مبحث اعتیاد ،حقوق جرم و درمان دادگاه مدار است.

وی افزود: بمنظور تسهیل خدمت رسانی به شهروندان متقاضی طلاق مراجعه کننده به مراجع قضایی و داشتن یک سامانه منسجم ثبت اطلاعات متقاضیان طلاق و بمنظور آسیب شناسی پدیده طلاق و یافتن نقاط آسیب خیز سامانه ثبت الکترونیکی طلاق در اهواز راه اندازی شده است.

صدیق راد گفت: این طرح با استفاده از نيروهاي متخصص، متعهد و با تجربه و بكارگيري  اصول علمي روان‌شناسي و مشاوره در صورت بروز اختلافات خانوادگی به بررسي اختلالات عاطفي – شناختي زوجين و شناخت همه جانبه مسائل ومشكلات در ابعاد گوناگون می پردازد و با ارائه خدمات تخصصی ،زمينه هاي حفظ و انسجام خانواده را فراهم مي نمايند و در صورتيكه طلاق تنها راه تامين سلامت و امنيت رواني افراد خانواده باشد، متقاضیان به مراکز مشاوره ارجاع و از خدمات بهره مند می گردند.

همچنین حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان ضمن تشکر از همکاریهای بهزیستی با دادگستری در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بیان کرد: دادگستری استان ضمن همکاری با بهزیستی در قالب تفاهم نامه ، در همه زمینه ها بمنظور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با این سازمان همکاری می کند.
:
:
:
آخرین اخبار