تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۴۹۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یوسفی در خصوص گزارش بحران قطعی آب و برق:
شاه بیت کنترل مشکلات خوزستان مدیریت منابع آب و عدم انتقال است
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از اینکه محیط زیست هیچ استانی به اندازه خوزستان دستکاری نشده است، گفت: شاه بیت کنترل مشکلات خوزستان مدیریت منابع آب و عدم انتقال است
 همایون یوسفی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش کمیسیون انرژی درباره بحران اخیر قطعی آب، برق و مخابرات استان خوزستان گفت: خوزستان با تولید 80 درصد نفت و گاز، 20 درصد تولید ناخالص ملی و قطب اول کشاورزی و همچنین یک سوم منابع آب و قطب اول پتروشیمی کشور است.

خوزستان سد اول دفاعی اقتصادی کشور است

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع مشکلات خوزستان تاثیر زیادی بر توسعه کشور خواهد داشت ؛زیرا خوزستان سد اول دفاعی اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه خوزستان آیینه تمام نمای ایران در تمامی طول تاریخ است، گفت: طبق نقشه های جهانی پدیده تغییر اقلیم و حاصل آن گردوغبار و گرمایش بالا و خشکسالی از جنوبی غربی به ایران و خوزستان و ورود به فلات ایران است و چنانچه چاره اندیشی نشود در آینده ای نه چندان دور فلات ایران را خواهد گرفت.

بر سر بدن نیمه جان کارون نگاه کاسب کارانه وجود دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از اینکه محیط زیست هیچ استانی به اندازه خوزستان دستکاری نشده است،تصریح کرد: متاسفانه هنوز این اقدامات در حوزه های مختلف وزارت نفت، کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی ملاحظات محیط زیستی ادامه دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس دهم با بیان اینکه مشکلات قطعی آب و برق و گاز خوزستان ریشه در گرد و غبار و کمبود منابع آب است، افزود:شاه بیت کنترل مشکلات این استان مدیریت منابع آب و عدم انتقال است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با یادآوری اینکه آورده کارون و رودخانه های خوزستان حدود 40 درصد کاهش یافته است، ادامه داد: متاسفانه امروزه بر سر بدن نیمه جان کارون نگاه کاسب کارانه وجود دارد.
:
:
:
آخرین اخبار