تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۹۶۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره ملی هنرمندان صنعت فولاد برگزار می شود
موضوع این جشنواره بسیار موضوع جالب و نو می باشد همه آگاهیم که کار تولید فولاد در شرایط سختی صورت میگیرد و بهترین جلوه های هنر در سخت ترین شرایط شکل می گیرد
جشنواره ملی هنرمندان صنعت فولاد برگزار می شود
خوزنیوز: جلسه هم اندیشی روابط عمومی های شرکتهای فولادی اهواز با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای فولاد کاویان،فولاد خوزستان،گروه ملی صنعتی فولاد ایران،لوله سازی اهواز و نورد لوله به میزبانی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس خورشید به تشریح اهداف این جشنواره پرداخت و گفت ؛ هدف از برگزاری این جلسه طرح بحث در خصوص راه اندازی جشنواره ملی هنرمندان صنعت فولاد می باشد.تا کنون شرکتهای فولادی به عنوان حامی در مسائل فرهنگی،ورزشی و... حضور داشته ولی تا کنون برنامه ای جهت شناسایی و گرد آوری هنرمندان شاغل در صنعت فولاد وجود نداشته هدف ما این است که این موضوع را به یک رویداد ملی تبدیل کنیم.

در ادامه مهندس محمود پور مدیرعامل  شرکت فولاد اکسین خوزستان  با تاکید بر برگزاری جشنواره ها و اتفاقاتی که باعث نشاط و شادابی محیط کارگری می شود گفت: موضوع این جشنواره بسیار موضوع جالب و نو می باشد همه آگاهیم که کار تولید فولاد در شرایط سختی صورت میگیرد و بهترین جلوه های هنر در سخت ترین شرایط شکل می گیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: ما در صنعت فولاد سنگ خام طبیعت را به وسایلی تبدیل کرده و این وسایل در زندگی مردم به کار گرفته می شود و این یک هنر است.در بحث جشنواره می توان بهترین موضوعات هنری را استخراج کرد و آن را به صورت طرح به جامعه معرفی کرد و ارائه داد و قطعا این طرح ها تاثیر گذار خواهد بود.

جشنواره ملی هنرمندان صنعت فولاد برگزار می شود
محمود پور گفت : خیلی جاها بنده دیده ام با کارهای هنری خیلی بهتر و راحت تر می توان فرهنگ سازی کرد به عنوان مثال در شهرهای بزرگ یک قانون راهنمایی رانندگی را با هنر نقاشی و نصب در سطح شهر به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه کرده اند.

در ادامه این جلسه مدیران شرکت های فولادی به ارائه پیشنهادات و نظرهای خود در اجرای این جشنواره پرداختند .

فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان ضمن استقبال از این طرح گفت این می تواند پایه گذار چارچوبی باشد برای توجه بیشتر به هنرمندان چرا که برای هنرمند هیچ چیز با ارزش تر از قدر دانی و توجه نیست علاوه بر آن این طرح می تواند در انسجام بیشتر شرکتهای فولادی کمک کند و قطعا نتیجه مثبت این کارها بسیار زیاد است.
:
:
:
آخرین اخبار