تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۹۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غرق شدن عمو و برادرزاده در رودخانه مارون
مسئول فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان آغاجاری از غرق شدن یک جوان 29 ساله و برادرزاده 4 ساله وی در رودخانه مارون خبر داد
مسئول فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان آغاجاری از غرق شدن یک جوان 29 ساله و برادرزاده 4 ساله وی در رودخانه مارون خبر داد.

اصغر رسالت‌خواه اظهار کرد: در پی گزارش دو مورد غرق‌شدگی مربوط به دو تن از اعضای یک خانواده در رودخانه مارون که حدود ساعت 13:40 روز گذشته (جمعه 23 تیرماه)  به واحد فوریت‌های پزشکی امیدیه اطلاع‌رسانی شد، تکنیسین‌ها و آمبولانس‌های اورژانس بخش جایزان این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در منطقه حضور یافتند.

وی تصریح  کرد: در این حادثه پس از سقوط یک دختر بچه 4 ساله از اهالی روستای دره نی بخش تشان بهبهان به نام هستی بیژنی به درون رودخانه، عموی 29 ساله این دختر بچه به نام مجید بیژنی برای نجات برادرزاده خود به آب زد و متاسفانه این جوان نیز در آب غرق شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی آغاجاری با بیان این‌که این حادثه در قسمت پمپ‌های شرکت نفت رودخانه مارون رخ داده است، افزود: اجساد این دو نفر که فاقد علایم حیاتی بودند، پس از 50 تا 60 دقیقه به کمک اهالی روستا از آب خارج شد و جوان 29 ساله توسط آمبولانس اورژانس امیدیه به درمانگاه جایزان و دختربچه نیز به بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی آقاجاری انتقال یافت. متاسفانه عملیات احیا برروی این دو فرد که هم در آمبولانس حین انتقال و هم در درمانگاه و بیمارستان انجام گرفت، ناموفق بود و این دو نفر جان باختند.

رسالت‌خواه بیان کرد: نقطه‌ای که این دو نفر غرق شدند در واقع یکی از نقاط پرخطر رودخانه مارون است که بارها هشدارهایی در این زمینه به فرمانداری آغاجاری و استانداری خوزستان داده‌ایم تا تمهیدات لازم را بیاندیشند. در سه ماه گذشته در مجموع 8 مورد غرق شدگی در این نقطه داشتیم اما متاسفانه هیچ اقدامی برای جلوگیری از این وضعیت انجام نمی‌شود.

وی با انتقاد از شهرداری آغاجاری به علت عدم استقرار گشت‌های نجات غریق در این نقطه از رودخانه کارون افزود: متاسفانه هیچ گشت نجات غریقی در این نقطه مستقر نیست و شهرداری آغاجاری تاکنون هیچ اقدامی در این منطقه به منظور استقرار تیم‌های نجات غریق برای ایمن‌سازی محل انجام نداده است. با توجه به این‌که در  اوج فصل گرما قرار داریم و مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه مراجعه می‌کنند، ممکن است همچنان شاهد از دست رفتن شهروندان در این نقطه باشیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Tarahom
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
هستی 6 ساله بوده و قرار بود امسال راهی کلاس اول بشه.
:
:
:
آخرین اخبار