تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۹۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو کشته در انفجار ساختمان مسکونی در بهبهان
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حادثه انفجار یک ساختمان در بهبهان و تخریب سه واحد مسکونی در پی آن، گفت: این حادثه دو کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حادثه انفجار یک ساختمان در بهبهان و تخریب سه واحد مسکونی در پی آن، گفت: این حادثه دو کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.

رضا رفیعی اظهار کرد: ساعت 06:10 روز جمعه انفجار یک ساختمان مسکونی به‌علت نشت گاز در انتهای خیابان تختی جنب دامپزشکی بهبهان به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده پزشکی بهبهان گزارش شد.

وی با بیان این‌که این حادثه منجر به تخریب سه واحد مسکونی از یک مجتمع شد، افزود: بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس از سه پایگاه شهری  به محل حادثه اعزام و با کمک نیروهای امدادی هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و اهالی منطقه کار امدادرسانی آغاز شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از ساکنان این مجتمع به علت درصد بالای سوختگی در محل حادثه جان باختند. همچنین پس از خارج کردن هفت مصدوم این حادثه از زیر آوار، کار انتقال مصدومان به بیمارستان‌های شهیدزاده و تامین اجتماعی انجام شد

رفیعی ادامه داد: در حال حاضر یک نفر از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات در اتاق عمل است و یک  مصدوم دیگر نیز به دلیل درصد سوختگی بالا به منظور ادامه مراحل درمانی به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اعزام شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار