تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۴۹۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهار آتش در انبار غیرمجاز موکت در اهواز
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار حریق انبار موکت کمپلو پس از سه ساعت تلاش آتش‌نشانان خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار حریق انبار موکت کمپلو پس از سه ساعت تلاش آتش‌نشانان خبر داد.

مقصود حق‌شناس روز جمعه اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره آتش‌سوزی در یک انبار در خیابان 5 کوی پانزده خرداد منطقه کمپلو به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز،  تیم‌ها و ماشین‌آلات آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های آتش‌نشانی به همراه 5 دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق در کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند حریق در یک ساختمان مسکونی رخ داده که به صورت غیرقانونی و بدون رعایت کمترین اصول و ضوابط ایمنی به یک انبار تغییر کاربری داده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: با توجه به این‌که به صورت غیرایمنی تمام روزنه‌ها، پنجره‌ها و درب‌های این ساختمان حدود 100 متری، مسدود و حتی حیاط آن کاملا مسقف شده بود، دسترسی به کانون حریق مشکل بود و امکان تخلیه دود ناشی از حریق وجود نداشت

حق‌شناس عنوان کرد: در چنین شرایطی آتش‌نشانان توانستند با تخریب قسمتی از سقف این ساختمان به منظور دسترسی به کانون حریق، این آتش‌سوزی را در مدت سه ساعت مهار و ضمن جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان‌های مسکونی همجوار، بخش زیادی از این انبار را از سرایت شعله‌های آتش حفظ کنند.

وی با بیان این‌که این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت، گفت: کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی به منظور یافتن علت وقوع این حریق هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار