تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش پروازهای اهواز - رامسر
درپی استقبال مسافران خوزستانی ها برای دیدن مناظر زیبا و بکر شهرهای ساحلی غرب مازندران از طریق ناوگان حمل ونقل هوایی، پروازهای مسیر رفت و برگشت اهواز - رامسر افزایش یافت
مدیر ایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر دراین باره گفت:‌ درپی دریافت مجوز ، این پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر اهواز - رامسیر و برگشت دایر می شود.

خلیل غلامی افزود:‌ با اینکه یک ماه پیش شرکت هواپیمایی نفت در روزهای سه شنبه و جمعه با استفاده از یک فروند هواپیمای 60 نفره اقدام به جابجایی مسافران این مسیر پروازی کرده اما به دلیل استقبال چشمگیر مسافران در ارائه خدمات پاسخگو نیست.

وی اظهارکرد: این پروازها از روز چهارشنبه 28 تیر جاری توسط یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه رامسر برقرار می شود ضمن آنکه طبق گزارش های دریافتی مسافران برای دریافت بلیت استقبال خوبی هم نشان داده اند.

هم اکنون درتمامی روزهای هفته پرواز در فرودگاه رامسر در مسیرهای رفت و برگشت تهران - رامسر ، مشهد - رامسر و اهواز - رامسر برقرار است.

شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصر بفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه ، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال به ویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.

طبق آمار از منابع رسمی ، هرسال دست کم 100 هزار مسافر و گردشگر از استان های جنوبی برای بهره مندی از مواهب طبیعی مانند جنگل ، دریا ، جلگه و کوه به شهرهای ساحلی به ویژه رامسر سفر می کنند.

غرب مازندران از 2 فرودگاه یکی نوشهر و دیگر رامسر برخورداراست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار