تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۹۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استقلال خوزستان
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین تصمیم های خود،‌ سرخآبی های پایتخت را جریمه و استقلال خوزستان را نقره داغ کرد
کنفدراسیون فوتبال آسیا در چهل و هفتمین جلسه کمیته انضباطی این نهاد، تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل ضعف در برگزاری و سازماندهی مسابقات در زمان بازی مقابل الجزیره و کنترل نکردن تماشاگران که اقدام به استفاده از مواد آتش زا و لیزر و پرتاب سنگ به سمت کم داور کرده بودند، به 25 هزار و 500 دلار جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل تعلل و تاخیر هفت دقیقه‌ای در اعلام فهرست بازیکنان پیش از بازی مقابل لخویا قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، هزار دلار جریمه شد.

این باشگاه 30 روز زمان دارد جریمه را پرداخت کند و در صورت تکرار آن تصمیم های شدیدتری گرفته می شود.

«فرشید اسماعیلی» بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نیز به دلیل حرکات خطرناک و خشونت آمیز در دیدار مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا پس از اخراج در این دیدار، به 2جلسه محرومیت از حضور در این رقابت ها و هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. البته اسماعیلی یک جلسه از این محرومیت را پشت سر گذاشته است.

همچنین تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل استفاده یکی از بازیکنان از لوگوی شریک تجاری باشگاه در نشست خبری و تمرین پیش از بازی برابر تیم فوتبال العین در مجموع مبلغ هفت هزار دلار جریمه شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار