تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۹۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سفر مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت؛
بازدید از محورهای مواصلاتی خوزستان
در این سفر راه‌های ارتباطی 12 شهر استان از طریق سفر زمینی و هوایی مورد بازدید قرار گرفته و در محل پروژه‌ها برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه تصمیم‌گیری شد
مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری سه روزه به استان خوزستان از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

منوچهر رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در تشریح نتایج سفر سه‌روزه علی اکبر حاج محمدی، مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی به استان خوزستان اظهار کرد: در این سفر راه‌های ارتباطی 12 شهر استان از طریق سفر زمینی و هوایی مورد بازدید قرار گرفته و در محل پروژه‌ها برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه تصمیم‌گیری شد.

رحمانی با اشاره به بازدید از محور تردد زوار اربعین حسینی افزود: محور 110 کیلومتری اهواز تا چذابه که از شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، هویزه و بستان می‌گذرد، مورد بازدید قرار گرفت و از روند اجرایی پروژه‌ها و مشکلات اعتباری گزارشی ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان همچنین به بازدید از مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و فارس اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی و بازدید از پروژه‌های محور اهواز- رامهرمز- بهبهان به سمت استان فارس نیز یکی از برنامه‌های سفر بود که مشکلات و گره‌های اعتباری در قالب بسته‌ای پیشنهادی ارائه شد.

وی افزود: همچنین در این سفر در زمینه تخصیص اعتبار بیشتر به محورهای مواصلاتی استان و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور نیز بحث و گفتگو شد.

رحمانی ادامه داد: محور اهواز، هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز به سمت استان چهار محال و بختیاری نیز از طریق بالگرد مورد بازدید قرار گرفته و حجم تردد و مشکلات عبور و مرور و عملیات راهسازی نیز مشاهده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این سفر از پروژه جاده چهارخطه خروجی هفتگل و روند احداث پل سه بلوطک ایذه بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات اجرای این پروژه‌ها آشنا شد.

رحمانی با اشاره به سفر مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور به مسجدسلیمان و اندیکا گفت: بازدید از خروجی استان به سمت چهارمحال و بختیاری از طریق محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان- اندیکا به سمت بازفت یکی دیگر برنامه‌های این سفر بود که در معیت نماینده مردم شهرستان در مجلس انجام گرفت. همچنین افتتاح جاده و پل پیون ایذه به مسجدسلیمان و پل سردشت به دزفول نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

وی به بازدید از راه‌های تخریب شده از سیل سال قبل در شعیبیه شوشتر اشاره و خاطرنشان کرد: در ارتباط با تخصیص اعتبارات مناسب برای بازسازی این راه‌ها تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم بزودی به استان ابلاغ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح پل ورودی شهر سالند مرکز بخش سردشت در این سفر خبرداد و گفت: طول مسیر پل سردشت دزفول با احتساب راه‌های دسترسی ۱۶۵۰ متر شامل عملیات خاکی و روکش آسفالت با عرض 11 متر است. برای ساخت سه دستگاه پل و سه کیلومتر جاده‌های دسترسی آن، 60 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

رحمانی ادامه داد: احداث و تکمیل پل ورودی شهر سالند مرکز بخش سردشت دزفول از جمله مطالبات جدی اهالی این بخش کوهستانی بود که پس از سال‌ها پیگیری و شروع عملیات ساخت، اکنون محقق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به این‌که طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده بنوت - حمزه دزفول به طول 11 کیلومتر شامل تعریض و بهسازی و روکش آسفالت جاده روستای بنوت به شهر حمزه با صرف 170 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است، گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش سوانح جاده‌ای، کاهش مصرف سوخت و تسهیل تردد روستاییان و کشاورزان منطقه در این جاده دارد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
مسیر اهواز به امیدیه و استان بوشهر چی میشه؟ چرا همیشه گزینشی کار میشه
:
:
:
آخرین اخبار